تاریخ انتشار: 1398/11/26 18:40
کد خبر: 70817

الاهلی از نام و اعتبار استقلال وحشت خواهد داشت

پیشکسوت استقلال گفت: الاهلی به طور حتم از نام و اعتبار استقلال وحشت خواهد داشت و آبی‌پوشان می‌توانند همچون بازی با الریان و الکویت به برتری برسند.
الاهلی از نام و اعتبار استقلال وحشت خواهد داشت

ستار همدانی اظهار داشت: به طور حتم مصدومیت «مهدی قائدی» و «شیخ دیاباته» که از بازیکنان تاثیرگذار استقلال بوده‌اند در روند تیمی استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: ارسلان مطهری بازیکن خوب و توانمندی است که در هر بازی برای استقلال گل زده است و در خط حمله آبی‌پوشان مهره‌ای مثمرثمر است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بودروف بازیکن باهوش و خوبی است اما کمی کُند به نظر می‌رسد. امیدوارم این بازیکن با تمرینات ویژه‌ای که پشت سر می‌گذارد به شرایط مطلوب برسد.

همدانی تصریح کرد: استقلال در بازی برابر الشرطه عراق نمایش خوبی داشت اما خروج قائدی از زمین و نبودن مهدی قائدی باعث شد تا این تیم تمام کننده نداشته باشد.

وی تاکید کرد: انتخاب مدیرعامل در استقلال طولانی شده است و امیدوارم موانعی که وجود دارد برطرف شده و تکلیف مدیریت آبی‌پوشان مشخص شود، در باشگاه استقلال نمی‌توان با چند ساعت کار کردن امور تیم را انجام داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال توانایی شکست دادن الاهلی عربستان را دارد، الاهلی به طور حتم از نام و اعتبار استقلال وحشت خواهد داشت و آبی‌پوشان می‌توانند همچون بازی با الریان و الکویت به برتری برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9d5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 تا به حال چنین جشنی را  ندیده بودم که آنقدر بی برنامه باشد!