تاریخ انتشار: 1396/02/12 21:51
پیتزی قصد جدایی از تیم ملی شیلی را ندارد
کد خبر: 213338

در واکنش به شایعه علاقه بارسلونا

پیتزی قصد ندارد به ابراز علاقه بارسلونا پاسخ مثبت بدهد.
در واکنش به شایعه علاقه بارسلونا

 خوان آنتونیو پیتزی، بازیکن سابق بارسلونا و سرمربی کنونی تیم ملی شیلی در واکنش به شایعاتی مبنی بر احتمال جایگزینی لوئیز انریکه روی نیمکت این تیم، اعلام کرد قصد جدایی از لاروخای آمریکا را ندارد.

به گزارش as، دیروز و امروز رسانه‌های کاتالانی از ظهور یک نام جدید در میان گزینه‌های جایگزینی لوئیز انریکه روی  نیمکت بارسلونا پرده برداشتند. خوان آنتونیو پیتزی که سابقه بازی در بارسلونا و مربی‌گری در والنسیا را در کارنامه دارد و هم اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی شیلی فعالیت می‌کند. این خبر در حد شایعه باقی ماند تا اینکه ریکاردو اشلیپر، مدیربرنامه‌های پیتزی امروز اعلام کرد موکلش قصد جدایی از لاروخا را ندارد:

من با آنتونیو صحبت کردم و او به من گفت حالا زمان جدایی از تیم ملی شیلی نیست. او تعهدی بسیار مهم و مثال‌زدنی به شیلی دارد. چرا پیشنهاد بارسا رد خواهد شد؟ آنتونیو تعهدی مثال زدنی به شیلی دارد. گرچه هدایت تیمی چون بارسلونا بسیار هیجان انگیز خواهد بود اما پیتزی فعلا قصد جدایی از شیلی را ندارد.

گفته‌های ریکاردو، علاوه بر اینکه حضور موکلش روی نیمکت بارسا را منتفی می‌کند، بر شایعاتی که روزنامه‌های کاتالانی منتشر کردند نیز صحه می‌گذارد. اینکه سران بارسلونا به جز اونزوئه و والورده به گزینه‌های دیگری هم فکر می‌کنند. پیتزی سالانه یک میلیون دلار از شیلی دستمزد می‌گیرد و بارسا برای جدا کردن او از لاروخا باید نیم میلیون دلار بپردازد.

در چنین قابی، یکی از نایب رئیسان فدراسیون فوتبال شیلی نیز در واکنش به این شایعه گفت:

بارسلونا باشگاهی بزرگ و بسیار مهم در فوتبال دنیا به شمار می‌رود که هر مربی دوست دارد هدایت آن را بر عهده بگیرد. اما این را هم در نظر بگیرید که پیتزی شانس این را دارد که به همراه یک تیم سختکوش و رقابت‌طلب در جام جهانی حضور داشته باشد. او با ما خواهد ماند چون به ما تعهد دارد.

پیتزی سال گذشته به همراه شیلی قهرمان کوپا آمریکا شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nykwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا و دریافت یک خبر بد از بیلبائو

هشدار باشگاه بارسلونا به پیکه؛ سکوت کن!
نایب رئیس بارسلونا تایید کرد