تاریخ انتشار: 1396/04/17 10:48
کد خبر: 197762

چرا رامین رضائیان بازیکن تستی شد؟

رامین رضائیان چند روز است در تمرینات تیم اوستنده بلژیک شرکت کرده است. از روز اول هم اعلام شد او یک بازیکن تستی است.
چرا رامین رضائیان بازیکن تستی شد؟

 همراهان رضائیان و افرادی که او را در این سفر همراهی می کنند اما مدعی شدند که این طور نیست و عنوان بازیکن تستی برای رامین صحت ندارد. در این باره لازم است نکته هایی را مطرح کنیم. هر بازیکنی قبل از سفر به اروپا حتما از پیشنهادهایش رونمایی می کند. رسانه های آن کشور نیز در این بار می نویسند.

مثلا احسان حاج صفی قبل از این که به یونان برود رادیو ورزش این کشور از پیشنهاد حاج صفی و توافقات او خبرهایی را اعلام کرد. امروز پیشنهاد کریم انصاری فرد از تیم هلندی رسما اعلام شده است. جهانبخش قبل از این که برای نخستین بار به لیگ هلند برود همه جا گفته شد که او را فلان تیم هلندی می خواهد.

همین امروز پیشنهادهای رسمی مهدی طارمی از یک تیم هلندی و یک تیم یونانی در رسانه های این کشورها اعلام شده است. اگر همین امروز طارمی به اروپا برود در تمرینات تست نمی شود، چون او با داشتن پیشنهاد به اروپا رفته، نه به تقاضای دوستان برای حضور در تمرینات!

در مورد رامین رضائیان اما هرگز چنین موردی مطرح نبود. هیچ وقت هیچ کجا گفته نشد رامین از کدام تیم اروپایی پیشنهاد دارد. چون اساسا پیشنهادی در کار نبود. او اگر به صورت رسمی از تیمی پیشنهاد داشت بدون شک چمدانش را می بست به اروپا می رفت و قراردادش منعقد می شد.

حداکثر عکس هایی که از رامین رضائیان منتشر می شد تست پزشکی بود اما امروز رامین با پیراهن مخصوص تیم اوستنده که شکل T دارد تمرین می کند. تیم بلژیکی هم چندین بار اعلام کرده او بازیکن تستی است.

در واقع رامین رضائیان با همکاری دوستانش به اروپا سفر کرد و با استفاده از ارتباطات رفقا وارد تمرینات این تیم شد. حالا ممکن است که او مورد پسند سرمربی تیم واقع شود یا نشود.

این دیگر بستگی به تمرینات رامین رضائیان در آنجا دارد. او اگر بتواند نظر سرمربی را جلب کند حتما کارش تمام می شود. البته دوستانش همان طور که قبلا تمرینات تستی رضائیان را انکار کرده اند این بار هم گفته اند قرارداد این بازیکن با اوستنده بلژیک نهایی شده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nglar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین رضاییان همچنان در تیم نه چندان مطرح بلژیکی تست می دهد!