تاریخ انتشار: 1395/09/10 03:00
کد خبر: 246062

صعود قرمز ها به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس؛ آنفیلد یک نام تازه را صدا زد: بن وودبرن!

دو تیم لیورپول و لیدز یونایتد از دور یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با کسب پیروزی ۲-۰ راهی مرحله بعد شدند.
صعود قرمز ها به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس؛ آنفیلد یک نام تازه را صدا زد: بن وودبرن!

به گزارش فرتاک ورزشی، در این دیدار شاگردان یورگن کلوپ برای باز کردن دروازه حریف تا اندازه ای به مشکل خوردند اما در نهایت در 15 دقیقه پایانی دو بار به گل رسیدند وتوانستند جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورند.

لیدز بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه 3 به گل برسد اما واکنش خوب مینیوله، دروازه لیورپول را نجات داد.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، لیورپولی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری لیورپولی ها ادامه پیدا کرد اما بازیکنان لیدز هم موقعیت هایی داشتند؛ به طوری که در اواسط این نیمه، هر دو تیم یک بار توپ را به تیرک دروازه کوبیدند.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 76، سرانجام دیووک اوریگی قفل دروازه لیدز را باز کرد. روی یک ارسال از ترنت آرنولد، اوریگی توپ را قطع کرد و گل اول را به ثمر رساند.

 

برتری لیورپولی ها بعد از این گل ادامه داشت و 5 دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. این بار روی یک کار هماهنگ و بعد از چند پاس در عرض، توپ روی تیر دوم به بن وودبرن رسید و او با یک بغل پای ساده، گل دوم را زد.

 

تلاش بازیکنان لیدز برای جبران گل های خورده در دقایق پایانی بی نتیجه بود و لیورپول با همان دو گل، به نیمه نهایی جام اتحادیه رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndeqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب لیورپول و لیدز مشخص شد