تاریخ انتشار: 1396/10/25 15:21
کد خبر: 164686

رئال مادرید در سیاه چاله ای از مشکلات

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ویارئال گفته بود اوضاع تیم به آن بدی که رسانه‌ها می‌گویند نیست. بعد از باخت نوبرانه خانگی مقابل ویارئال معلوم شد حرف زیدان درست است و اوضاع به آن بدی نیست؛ بلکه بدتر است!
رئال مادرید در سیاه چاله ای از مشکلات

 این را در نظر بگیرید که ویارئال هرگز در 18بازی قبلی خود در برنابئو پیروز نشده بود. اوضاع تیم خوب نیست؛ توپ‌ها وارد دروازه حریف نمی‌شود، رابطه بین بازیکنان خوب نیست. اگر دقت کرده باشید فقط بیل از پاس هم‌تیمی‌هایش تشکر می‌کند. رونالدو همچنان به غر زدن مشغول است، هواداران بنزما را هو می‌کنند، ایسکو لبخند نمی‌زند، سبایوس و آسنسیو از نیمکت‌نشینی راضی نیستند و...

ساری جای زیدان

شایعات زیادی درباره جانشین زیدان مطرح شده است. سرمربی رئال که در همین دو‌سال 8جام برای باشگاه آورده است احتمالا درصورت حذف مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان از سمت خود برکنار خواهد شد، البته اگر تا پیش از آن اخراج نشده باشد. اسپورت مدیاست گزارش داد که عملکرد خوب مائوریتزیو ساری در ناپولی باعث شده که نظر پرس نسبت به وی جلب شود. این در حالی‌است که پیش‌تر از کونته، کلوپ و یواخیم لوو به‌عنوان جانشینان احتمالی او یاد می‌شد.

تسلیم در خانه

این بدترین رکورد خانگی رئال در 18سال اخیر بود یعنی دو‌بازی پیاپی در برنابئو و دو‌باخت بدون گل زده؛ 3بر‌صفر مقابل بارسلونا و یک‌بر‌صفر از ویارئال شکست خورد و البته این وسط هم با تیم دسته دومی نومانسیا در جام‌حذفی بازی کرد و دو-دو متوقف شد. رئال در سال جدید در برنابئو رنگ پیروزی را ندیده و البته فقط دو‌بار بازی کرده. آنها تا 21ژانویه که باید از دپورتیوو پذیرایی کنند دیگر در زمین خودی بازی ندارند. 18سال پیش نیز رئال در دو‌بازی پیاپی خانگی مقابل وایادولید و آلاوس باخته بود و گل نزده بود. رئال در 18بازی اولش در لالیگا فقط 32امتیاز گرفته است. در کل قرن21 فقط یک‌بار رئال عملکردی ضعیف‌تر از این داشته است؛ فصل 06-2005 یعنی فصل آخر زیدان در رئال که پرس در آن فصل استعفا داد و لوپس کارو و لوگزامبورگو مربیان رئال بودند.

همه رکوردهای منفی

 رئال مادرید در بازی مقابل ویارئال 28شوت زد که 7تایش در چارچوب بود. این تعداد شوت در این فصل لالیگا در بین تمامی تیم‌ها یک‌رکورد است.

16 بازی خانگی رئال مادرید، این تیم تنها در 8بازی پیروز بوده است. در 8مسابقه دیگر، نتیجه یا مساوی و یا شکست بوده است.

ویارئال سومین تیمی است که در این فصل در برنابئو رئال مادرید را شکست می‌دهد.

والنسیا، لوانته، تاتنهام، فوئنلابرادا و نومانسیا در این فصل در تمام رقابت‌ها در برنابئو  به تساوی ‌دست پیدا کردند.

آنها 14کرنر هم زدند که یکی از آنها ضدحمله شد و به گل ویارئال منجر شد.

رئال مادرید از 16بازی خانگی فصل خود 8تا را برده، 3تا را باخته و 5تا را مساوی کرده است.

بیل 11ماه است در برنابئو گل نزده است. بیل در این فصل در 15بازی 7گل زده و 5پاس گل داده که همه گل‌هایش در خارج از خانه بوده. او در کل سال2017 فقط یک‌گل در برنابئو زد که به 18‌فوریه و بازی مقابل اسپانیول بر می‌گردد. بیل 331روز است که درخانه برای رئال گل نزده.

رئال تا پیش از باخت به ویارئال فقط یکی از هر دو‌بازی خانگی را برده در حالی که فصل قبل در کل 28بازی خانگی فقط یک‌چهارم را نبرده بود یعنی 7بازی.

رئال تا کنون در لالیگا 13امتیاز در خانه و 9امتیاز در خارج از خانه از دست داده است.

مارسلو 16سانتر روی دروازه حریف ارسال کرد که 13تا از آنها ناموفق بود. این بدترین آمار مارسلو در طی دوران حضورش در رئال مادرید بوده. اشرف در بازی قبلی 14سانتر بی‌هدف داشت.

نقل‌وانتقالات و معاوضه‌ها

اکسپرس ادعا کرده که یونایتد در نظر دارد مارکو آسنسیو هافبک جوان رئال مادرید را وارد معامله دخه‌آ کند.

رونالدو در ازای نیمار هم موضوعی است که مدتی است درباره آن بحث می‌شود و رئال احتمالا باید 100میلیون‌یورو اضافه‌تر هم بدهد.

دون بالون ادعا کرد بونوچی به‌زودی میلان را به‌مقصد چلسی ترک می‌کند و بدین ترتیب داوید لوییس به رئال می‌پیوندد.

لایپزیگ با پیشنهادی 13میلیون‌یورویی از رئال مادرید، بارسلونا و یونایتد برای خرید اومارو امبالو ستاره 16ساله بنفیکا سبقت گرفت.

احتمال معاوضه کواچیچ با دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس وجود دارد که در این‌صورت رئال باید سر بدهد.

گفته می‌شود درصورت خرید دروازه‌بان جدید، ناواس در انتهای فصل به یوونتوس خواهد رفت تا جای بوفون بازنشسته را بگیرد.

سبایوس که از نیمکت‌نشینی ناراضی است ممکن است به رئال بتیس برگردد. ایسکو هم منتظر است تکلیف زیدان مشخص شود. او همچنان مهره‌ای جدی برای زیدان نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nb55v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنج دلیل سقوط رئال