تاریخ انتشار: 1396/05/03 18:19
صادر شدن کارت بازی بازیکنان نفت،
کد خبر: 193511

داستان عجیب و غریب سوپرجام!

داستان عجیب و غریب سوپرجام!

بازیکنان طلبکار نفت تهران دلخور و ناراحت از صادر شدن کارت بازی برای آنهایی هستند که مقابل پرسپولیس به میدان رفتند. آنها می گویند این اوج نامردی است با وجود این همه بدهکاری و بی نظمی و مشخص نبودن هیچ چیز فقط به بهانه آبروی لیگ، سوپر جام را برگزار می کنند.

متاسفانه یا خوشبختانه دست باشگاه های بدهکار و تیم هایی که مالک و هیات مدیره ندارند رو شده. دیگر وقت دروغ گویی به مردم نیست. ما یک فوتبال سالم با تیم هایی که حساب و کتاب مشخص دارند می خواهیم. یک فوتبال با برنامه و درست و حسابی. حتی شده با 8 تیم اما این فوتبال همه چیزش سر جای خودش باشد.

بازیکنان نفت سرگردان هستند. باشگاه هایی را می شناسیم که همه می دانند مالک ندارد و هر آنچه در این باره گفته شده با واقعیت سازگار نیست. چرا باید هر چیزی را لاپوشانی کرد؟

حکایت تیم نفت، داستان همراهی و آوانس دادن فدراسیون فوتبال به تیم های مشکل دار است. باید یک جا مقابل تمام این بی قانونی ها ایستاد. آبروی سوپر جام برای آقایان اهمیت دارد آن وقت برای ما بی آبرویی فوتبال ایران با وجود تیم هایی که بی تعهد هستند نباید مهم باشد؟ بی آبرو شدن افرادی که در این تیم ها کار می کنند و نان آور خانه هستند هیچ اهمیتی ندارد!

کمی فکر کنید! وقتش رسیده که کمی با جدیت کار کنیم. فوتبال ایران در آستانه یک تصمیم بزرگ قرار گرفته است. باید از یک جایی شروع کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kndpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران گول خوردند؛ گرم کردن پرسپولیسی ها با یک بازیکن اضافی