تاریخ انتشار: 1396/04/30 15:47
کد خبر: 194433

نگاهی به نتایج دیدارهای قبلی پرسپولیس و نفت تهران؛ برتری مطلق سرخپوشان از نگاه آمار

 تیم های پرسپولیس و نفت تهران در بیست و یکمین تقابل خود در تاریخ فوتبال ایران، در دیدار سوپرجام به مصاف هم می روند.
نگاهی به نتایج دیدارهای قبلی پرسپولیس و نفت تهران؛ برتری مطلق سرخپوشان از نگاه آمار

به گزارش فرتاک ورزشی ،در مجموع دیدارهای دو تیم، آمار به سود سرخپوشان تهرانی است که ۱۱ برد به نام خود ثبت کرده اند؛ نفت تهران ۳ بار پیروز از میدان خارج شده و ۶ بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. پرسپولیس و نفت تهران، چهار دیدار در چارچوب رقابت های لیگ برتر انجام شده و هر ۶ تساوی دو تیم و ۳ پیروزی نفت تهران در رقابت های لیگ برتر رقم خورده است.

پرسپولیس در هر دو دیدار فصل گذشته مقابل نفت تهران پیروز شد و در هر دو بازی کلین شیت کرد.

سه شکست پرسپولیس برابر نفت تهران با سه مربی مختلف رقم خورده است؛

هر دو مربی دیدار سوپرجام ایران (امروز) سابقه شکست برابر تیم نفت تهران به عنوان سرمربی پرسپولیس را در کارنامه خود دارند. حمید درخشان در لیگ چهاردهم و برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر پانزدهم برابر نفت تهران با مربیگری علیرضا منصوریان متحمل شکست شدند.

دیگر مربی پرسپولیس که مقابل نفت تهران متحمل شکست شد، علی دایی مربی فصل قبل نفت تهران است که در لیگ سیزدهم برابر نفت با هدایت یحیی گل محمدی مغلوب شد.

پیروزی های پرسپولیس برابر نفت به این ترتیب رقم خورده؛ دیدارهای رفت و برگشت لیگ برتر دهم با هدایت علی دایی، دیدار برگشت لیگ برتر یازدهم با مربیگری مصطفی دنیزلی و دو دیدار رفت و برگشت لیگ برتر شانزدهم که برانکو روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود.

حساس ترین دیدار دو تیم تا به حال، بازی برگشت در لیگ برتر پانزدهم بود که پرسپولیس پس از هفته ها با شکست استقلال تهران به صدر جدول رسیده بود، اما شاگردان برانکو در دیدار با نفت تهران در حضور هشتاد هزار هوادار، تن به شکست دادند و با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شاگردان منصوریان شدند.

بهترین پیروزی نفت تهران با نتیجه ۲ بر صفر رقم خورده و بهترین پیروزی سرخپوشان هم با نتیجه ۵ بر یک به دست آمده.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7dxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس امروز  سرخ می پوشد نفت زرد