تاریخ انتشار: 1395/11/01 13:28
کد خبر: 234711

استقلال بازهم خط دفاعش را تغییر می دهد

نتایج ضعیف و اشتباهات خط دفاعی در استقلال، منصوریان را هم چنان در چینش ترکیب در این منطقه زمین با مشکل مواجه ساخته است.
استقلال بازهم خط دفاعش را تغییر می دهد

 شکست برابر استقلال خوزستان باعث می شود منصوریان برای بازی بعدی تیمش در آبادان، مجبور به انجام تغییر در ترکیب تیمش باشد. او این فصل ثابت کرده ترکیب ثابت، چیز مزخرفی ندارد و احتمالا یکی از علاقه مندان دوران حضور رافا بنیتز در لیورپول بوده است.

مهمترین تغییرات برابر صنعت نفت در خط دفاع انجام می شود و به جز مجید حسینی، بعید است بازیکن دیگری از ترکیب بازی با استقلال خوزستان را ببینیم هرچند بازی کردن خود حسینی هم، تبصره ویژه است.

درون دروازه با توجه به اشتباهی که حسینی روی گل اول انجام داد، شانس بازگشت مهدی رحمتی وجود دارد. در سمت راست خط دفاعی، وریا غفوری به پست اصلی اش برمی گردد. زوج مرکز دفاع با حسینی و رابسون تشکیل می شود چون پادوانی هم محروم است و هم جدیدترین مغضوب. با اشتباهات سریالی یعقوب کریمی در سمت چپ خط دفاع، میلاد زکی پور به ترکیب اصلی برمی گردد. تغییرات دفاعی حتی به هافبک های دفاعی هم منتقل می شود و منصوریان این بار از زوج نورافکن و ابراهیمی استفاده می کند و احتمال بازی کردن اسماعیلی کم است.

البته منصوریان علاقه خاصی به تغییر دادن عجیب و غریب دارد پس اگر مگویان را به عنوان مدافع راست و غفوری را در مرکز زمین در نقش زوج ابراهیمی به عنوان هافبک دفاعی دیدیم، نباید تعجب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjd8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هماهنگی خط دفاعی؛ مهم ترین دغدغه منصوریان