تاریخ انتشار: 1395/11/16 15:06
کد خبر: 231459

همه چیز برای فروش میلان فراهم است

همه چیز برای فروش میلان آماده است و پس از تب و تاب سال نو چینی ها، رسما کار خرید میلان توسط چینی ها آغاز خواهد شد.
همه چیز برای فروش میلان فراهم است

به گزارش فرتاک ورزشی، کم کم روز موعود برای بستن قرارداد نهایی چینی ها با میلان نزدیک می شود. سیلویو برلوسکونی و کنسرسیوم چینیِ خریدار میلان بر سر تاریخ سوم ماه مارس به توافق رسیده بودند اما بعد ها خبرهایی به گوش رسید که اواسط ماه فوریه سال جاری، این روند طولانی فروش، به پایان خواهد رسید. با آغاز سال نو چینی ها، به نظر می رسد کنسرسیوم چینی که با رهبری شرکت سینویوروپ پا به میدان گذاشته است، برای خرید میلان همه فرآیند ها را تسریع خواهد بخشید.

گاتزتا دلو اسپورت و کوریره خبر می دهند که 4 یا 5 گروه در این کنسرسیوم حاضر هستند و تمایل دارند هرچه زودتر و حداکثر تا جمعه، باقی پول را که مبلغ 320 میلیون یورو خواهد شد را به فینینوست پرداخت کنند. علاوه بر این، آن ها همچنین 100 میلیون یورو برای مدیریت باشگاه تزریق و تمام بدهی میلان که 220 میلیون یورو برآورد شده را به طور تمام و کمال پرداخت خواهند کرد.

انتظار می رود پس از پرداخت مبلغ در روز جمعه، اسامی سرمایه گذاران اعلام شود، دیگر جزئیات مربوط به این قرارداد این است که به دلیل عدم همکاری دولت چین، این پول توسط شرکتی در لوکزامبورگ به حساب شرکت فینینوست واریز شده و قرارداد امضا خواهد شد. سیلویو برلوسکونی به عنوان رئیس افتخاری باقی خواهد ماند و اکثر مدیران میلان را ایتالیایی ها تشکیل خواهند داد؛ هیچکس رئیس میلان نخواهد بود و لی یونگ هونگ به عنوان معاون اجرایی شروع به کار خواهد کرد. 4 یا 5 اسپانسر جدید نیز به مجموعه میلان اضافه خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj9zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشنهاد چینی ها به اوبامیانگ تکذیب شد