تاریخ انتشار: 1396/03/24 10:37
کد خبر: 203783

سروش به این 3 دلیل مهم از پرسپولیس جدا شد

با وجود آنکه در بین هواداران پرسپولیس به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده بود و آنها بسیار دوست داشتند که این بازیکن بااخلاق قراردادش را تمدید کند اما در نهایت او تصمیم به جدایی گرفت. چرا رفیعی تصمیم گرفت که از پرسپولیس جدا شود؟
سروش به این 3 دلیل مهم از پرسپولیس جدا شد

سرانجام سروش رفیعی بعد از کش و قوس های زیاد تصمیم گرفت که به حضور خود در پرسپولیس پایان دهد و تنها بعد از یک نیم فصل حضور در سرخ پوشان پایتخت از این تیم جدا شود.

سروش در نیم فصلی که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد عملکرد خوبی از خود نشان داد و یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان این تیم در میانه میدان بود. با جدایی سروش از تراکتور سازی تیم امیر قلعه نویی از کورس قهرمانی عقب ماند و این باعث شده تا رفیعی سهم بسزایی در قهرمانی سرخ پوشان تهرانی داشته باشد.

سروش رفیعی تنها یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرد با این حال او توانست به بازیکنی محبوب در بین هواداران تبدیل شود تا جایکه آنها دوست داشتند که این بازیکن خوش اخلاق و باتکنیک به حضورش ادامه دهد اما در نهایت او تصمیم دیگری گرفت.

اما یک سوال اساسی وجود دارد و آن اینکه چرا سروش به حضور خود در پرسپولیس پایان داد؟

شاید اصلی ترین دلیل جدایی رفیعی از پرسپولیس به دست آوردن اعتماد دوباره کارلوس کی روش و حضور در جام جهانی 2018 روسیه باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس او را به دعوت می کرد اما بعد از پیوستن این بازیکن به سرخ پوشان با وجود آنکه او افت نکرد و همچنان خوش می درخشید اما هیچگاه توسط کی روش دعوت شد تا برای همه ثابت شود که کی روش از پیوستن رفیعی به پرسپولیس راضی نبود و این بازیکن بااستعداد قربانی اخنلاف کی روش با برانکو شد.

رفیعی به خوبی می داند که کی روش روی بازیکنانی که خارج از فوتبال ایران بازی می کنند حسابی ویژه ای بازی می کند و آنها شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و به همین خاطر هم او تصمیم گرفت که برای بیشتر کردن شانس حضور خود در جام جهانی و به دست آوردن اعتماد دوباره کی روش از سرخ پوشان جدا شود.

دلیل دوم جدایی سروش همچنانکه در نامه خداحافظی او هم به آن اشاره شده است مسائل مالی است و خود این بازیکن به صراحت اعلام می کند که می خواهد درآمد بیشتری به دست آورد و به همین خاطر پرسپولیس را ترک خواهد کرد. او با یک باشگاه قطری به توافق رسیده است و طبیعی است که در لیگ ستارگان قطر پول بیشتری به او می دهند.

و اما دلیل سوم جدایی رفیعی از پرسپولیس شاید ترس او از نیمکت نشینی باشد. با احتمال بازگشت احمد نوراللهی و همچنین پیوستن سیامک نعمتی به پرسپولیس و البته شایعه حضور یک بازیکن عراقی جوان چه بسا برانکو زنگ خطر را برای رفیعی به صدا درآورده باشد و این را به او القا کرده باشد که احتمال نیمکت نشینی او وجود دارد و به همیت خاطر این بازیکن هم از پرسپولیس جدا شده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kb9ld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست پرسپولیس برای سروش جا ندارد