تاریخ انتشار: 1395/09/11 19:13
کد خبر: 245735

وحید رضایی: تیم برتر میدان بودیم و به حقمان رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال برق نوین شیراز گفت: تیم برتر میدان بودیم و به حقمان رسیدیم.
وحید رضایی: تیم برتر میدان بودیم و به حقمان رسیدیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی برق جدید پس از شکست صدرنشین گفت: امروز مقابل تیم صدرنشین گروه قرار گرفتیم که بچه ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در همان نیمه نخست حریف عقب نشست و جز دفاع کاری انجام نداد. بچه ها موقعیت های خوبی داشتتند اما نشد که در نیمه اول به گل برسیم در حالی که تیم برتر میدان بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم با تمرکز بیشتری ظاهر شدیم. ابتدا پوریا اریاکیا یک پنالتی گرفت که بهاروندی آن را گل کرد و در ادامه خود اریاکیا گل دوم را به ثمر رساند.

رضایی در ادامه افزود: امروز دو گل زدیم و دو سه گل دیگر هم نزدیم . اجازه کاری به حریف ندادیم هرچند خطرناکترین خط حمله لیگ دو را داشتند اما بچه ها اجازه خلق موقعیت به آنها ندادند و کاملا بازی در اختیار ما بود و سوار بازی بودیم.

سرمربی نارنجی پوشان همچنین اظهار داشت: در بازی با گچساران هم میتوانستیم پیروز میدان شویم. یک پنالتی برایمان نگرفتند و حریف جز گلی که از روی ضربه ایستگاهی زد موقعیت دیگری نداشت. در صورتی که میتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم تنها یک امتیاز نصیبمان شد.

وحیدرضایی در پایان گفت: چهارشنبه این هفته دور برگشت اغاز میشود و در سعادتشهر به مصاف قشقایی میرویم. هفته بعد از آن در خرمشهر به دیدار اروند خواهیم رفت و پس از آن تعطیلات نیم فصل اغاز میشود که باید بازی عقب افتاده خودد مقابل شهرباران را انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9lbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی برق نوین شیراز-فولاد نوین اهواز/ دربی صنعتی ها در شیراز