تاریخ انتشار: 1395/09/09 12:20
کد خبر: 246235

حرف و حدیث های رسانه ها در مورد ملاقات علیرضا جهانبخش و پروفسور سمیعی+عکس

بر طبق اخبار رسیده از هلند علیرضا جهانبخش از مسئولان تیمش اجازه گرفته تا به آلمان برود و ملاقاتی با پروفسور سمیعی جراح پرآوازه و مشهور مغز و اعصاب ایرانی داشته باشد.
حرف و حدیث های رسانه ها در مورد ملاقات علیرضا جهانبخش و پروفسور سمیعی+عکس
به گزارش فرتاک ورزشی، رسانه های هلندی خبر می دهند که علیرضا جهانبخش دچار مشکلاتی روحی شده است و همین باعث شده تا او در بازی اخیر تیمش پس از گلزنی شادی نکند.

البته پس از اینکه جهانبخش پس از گلزنی اخیر برای تیمش شادی نکرد را بسیاری از رسانه های ایرانی به حادثه اخیر برخورد دو قطار با یکدیگر و کشته شدن تعدادی از هموطنان نسبت می دهند این در حالی است که رسانه های هلندی و به خصوص az دلیل دیگری را عنوان می کنند. گویا یکی از نزدیکان این بازیکن ایرانی به بیماری سختی مبتلا شده است.

البته برخی از گمانه زنی های دیگر حاکی از این است که جهانبخش مشکل خصوصی و شخصی دیگری دارد که ارتباطی با بیماری یکی از نزدیکانش ندارد اما به هر حال هر چه هست اعصاب و روان این بازیکن ملی پوش را حسابی به هم ریخته است.

بر طبق اخبار رسیده از هلند این بازیکن از مسئولان تیمش اجازه گرفته تا به آلمان برود و ملاقاتی با پروفسور سمیعی جراح پرآوازه و مشهور مغز و اعصاب ایرانی داشته باشد.

البته تمام این گمانه زنی ها در حد حرف است و هنوز به تایید هیچ کس از جمله جهانبخش و نزدیکانش نرسیده که امیدواریم این اخبار صحت نداشته باشد و مشکلات خصوصی ستاره ایرانی آلکمار زیاد حاد نباشد و او همچنان با فراغ بال به درخشش خود در فوتبال اروپا و تیم ملی ادامه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9a8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار علیرضا جهانبخش با پروفسور سمیعی+عکس