تاریخ انتشار: 1396/08/12 19:39
کد خبر: 175311

واکنش کلوپ به مصدومیت سادیو مانه

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد شرایط بازیکنان مصدوم تیمش توضیح داد.
واکنش کلوپ به مصدومیت سادیو مانه

بسیاری دلیل اصلی نتایج پر فراز و نشیب مرسی سایدی ها را خیل مصدومان این تیم در فصل جاری می دانند.

سادیو مانه و احتمال بازی کردن: "سادیو مانه دیروز برای اولین بار در تمرینات گروهی تیم شرکت کرد و خیلی خوب به نظر می رسید؛ اما باید در مورد شرایط او تصمیم بگیریم.

دیروز به نظر می رسید سادیو مانه برای 20 الی 25 دقیقه بازی کردن مشکلی ندارد؛ اما باید ببنیم عکس العمل فیزیکی او در تمرینات چگونه خواهد بود، زیرا با توجه به اینکه این اولین جلسه تمرینی مانه بعد از مدتی طولانی بود، ممکن است فشار روی او افزایش یابد. اما در کل سادیو مانه خوب به نظر می رسید و توانایی ها و مهارت هایش را در دوران مصدومیت از دست نداده بود.

در چنین شرایطی ما نمی توانیم تغییر ایجاد کنیم و صحیح نیست نسبت به صعود سنگال به جام جهانی 2018 بی تفاوت برخورد کنیم. در این شرایط با فدراسیون فوتبال سنگال مکاتبه خواهیم داشت تا ببینیم آیا مانه قادر به حضور در 2 دیدار این تیم برای صعود به جام جهانی هست یا نه.

اما دیروز مانه خیلی خوب به نظر می رسید، بطوریکه شاید ما نیز از او در دیدار برابر وستهام استفاده کردیم."

شرایط دیگر مصدومان: "قادر به استفاده از کوتینیو نخواهیم بود؛ اما در مورد لوورن باید تا آخرین جلسه در انتظار بررسی شرایط وی بمانیم. لالانا نیز در حال بازگشت است و از هفته آتی در تمرینات لیورپول شرکت می کند؛ اما کلاین شرایط خوبی ندارد و باید مشکل او را بررسی کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5j7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شوک به  لیورپول و کلوپ