تاریخ انتشار: 1396/06/16 21:19
کد خبر: 184409

سایت باشگاه تهرانی از دسترس خارج شد

در ادامه اتفاقات عجیب باشگاه نفت که طی روزهای اخیر شاهد آن هستیم سایت رسمی باشگاه نفت تهران از دسترس خارج شده و کاربران به هنگام مراجعه به سایت با صفحه سفیدی مواجه می شوند.
سایت باشگاه تهرانی از دسترس خارج شد

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در این باره گفت: امروز برای اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه ها با این مشکل مواجه شدیم و چندین بار با اقای حسین پور مسوول فنی و پشتیبانی سایت تماس گرفتم و حتی به هر دو خط تلفن همراه ایشان پیامک زدم اما پاسخگو نبودند و این عدم پاسخگویی برایمان بسیار عجیب است.

قدوسی درباره اینکه تصور می کنید مسوول پشتیبانی با حرف شنوی از مسئولان جدید باشگاه نفت تهران دست به چنین اقدامی زده گفت: نمی توانم چنین قضاوتی داشته باشم ولی این اتفاق آن هم در چنین روزها بسیار عجیب است.

مسئول پشتیبانی سایت قبلا و در زمان مدیریت آقای قنبرزاده هم این سمت را داشته اند و از آنجا که ایشان مورد تایید آقای شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه بود همکاری با وی ادامه یافت. امیدوارم مسوول پشتیبانی سایت پاسخگوی تماس ها بوده و اقدام به رفع مشکل کنند در غیراینصورت باید پاسخگو باشند.

 

مدیر روابط عمومی نفت در پایان گفت: ما از انتشار اخبار و بیانیه ها در روزهایی که شاهد  مجموعه ای از تخلفات از سوی مسوولان وزارت نفت و ورزش و جوانان استان تهران هستیم محروم شده ایم اما خوشبختانه کانال و اینستاگرام رسمی باشگاه در دست خودمان است. اتفاقا کانال باشگاه نفت بواسطه اینکه پوشش کاملی از اخبار تیم و باشگاه داشته به رغم بدون تماشاگر بودن نفت در بین باشگاههای لیگ برتری در زمره پرعضو ترین کانال ها است و به جرات می گویم هیچ باشگاهی به اندازه نیمی از کانال و سایت باشگاه نفت اقدام به انتشار خبر،عکس و ویدیو نمی کند و به دلیل همین فعالیت مستمر کانال  مخاطبانی دارد. جا دارد تشکری ویژه هم از خبرگزاری ها و جراید داشته باشم که اخبار نفت و مواضع قانونی مالک باشگاه در اتفاقات اخیر را پوشش داده و پیگیر ابهامات و تخلفات رخ داده نیز هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxpm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قدوسی: تاجیک چه سمتی دارد که می‌گوید نفت واگذار شد؟!