تاریخ انتشار: 1397/11/15 19:46
کد خبر: 111257

پارس جنوبی 0 - فولاد 0 ؛ جدال تارتار و قطبی بدون برنده

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم، از ساعت 16 دوشنبه (15 بهمن ماه) به مصاف یکدیگر رفتند. که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پارس جنوبی 0 - فولاد 0 ؛ جدال تارتار و قطبی بدون برنده

دو دو تیم پارس جنوبی جم و وفلاد خوزستان در حالی به مصاف هم رفتند که دو تیم به ترتیب با امتیازات 19 و 18 در رده های ششم و هفتم جدول جای داشتند و این بازی فرصت خوبی بود برای دو تیم تا به رتبه های بالای جدول نزدیک شوند.

نیمه اول این بازی بسیار پایاپای دنبال شد و دو تیم تک موقعیت هایی داشتند که هیچ کدام به ثمر نرسید و هیچ کدام از دو تیم موفق نشدند که دروازه یکدیگر را باز کنند.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی نیز همچون نیمه اول بود. مثل اینکه نزدیک بودن دو تیم در جدول باعث شده بود که دو تیم بازی کم خطری را داشته باشند.

البته از کار خوب مدافعان دو تیم نیز غافل نشویم که روز خوبی داشتند و اجازه ندادند که تیم مقابل به گل برسد.

این بازی با همان نتیجه نیمه اول، یعنی تساوی بدون گل به پایان رسید و با این تساوی دو تیم هرکدام یک امتیاز گرفتند. پارس جنوبی با این یک امتیاز 20 امتیازی شد و فولاد خوزستان نیز با این نتیجه 19 امتیازی شد و در رتبه های سابق خود یعنی ششم و هفتم ماندند.

آنها باید امیدوار باشند که سایپا دیدار خود را نبرد و جایگزین آن ها در جدول نشود.

ترکیب دو تیم:

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، میثم نقی زاده، محمد نوری، مجید علیاری، شهرام گودرزی، سعید محمدفر، محمد مهدی عسگری، کیوان امرایی، سعید آهنی

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، عارف آغاسی، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، میثم دروقی، رضا میرزایی، علیرضا سواری، مهدی زبیدی، لوسیانو پریرا، حسن بیت سعید


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpdm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطبی باز هم امپراطور شد/ اینترنت ورزشگاه قطع است