تاریخ انتشار: 1397/04/21 12:44
تحلیلی کامل بر وضعیت لیگ دو
کد خبر: 139233

​بازگشت مجدد پاس به لیگ / لیگ یکی ها در آمپاس به سر می برند / نگرانی هواداران سردار بوکان و بندرعباس

​بازگشت مجدد پاس به لیگ / لیگ یکی ها در آمپاس به سر می برند / نگرانی هواداران سردار بوکان و بندرعباس

امیررضا رضایی؛ لیگ دسته دوم بزودی قرعه کشی می شود، همین امر بهانه ای شد تا نگاهی کامل به تمامی تیم های حاضر در بازی های لیگ دسته دوم خواهیم داشت:

ایرانجوان بوشهر:

این تیم فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشت و به دلیل شرایط بد مالی نتایج خوبی کسب نکرد، ایرانجوان غرق دربدهی ها و پرونده ها شکایتی شده است و چیزی از آینده این تیم با ریشه مشخص نیست.

صبای قم:

تیم پر حاشیه فصل گذشته لیگ دسته اول این روز ها وضعیت مشخصی ندارد و خبری از تیمداری مسئولین قمی نیست.

راه آهن تهران:

تهرانی ها نیز همانند دو تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ دو سقوط کرده اند وضعیت مشخصی ندارند و حتی شنیده میشود مسئولین این تیم قدیمی قصد انحلال کامل تیم را دارند.

گیلانمهر فومن:

 تیم مدعی فصل قبل که با هدایت امیدرضا روانخواه نتواست به لیگ یک صعود کند، گفته‌ میشود فومنی ها در هفته آینده استارت کار خود را میزنند.

پالایش آبادان:

تیم آبادانی فصل گذشته با هدایت علی فیروزی توانست به جمع دوازده تیم نهایی لیگ دسته دوم برسد اما در این مرحله نتایج قابل قبولی کسب نکرد و از صعود بازماند، آبادانی ها نیز در کما رفته اند، حال باید دید این تیم چه سرنوشتی خواهد داشت.

بعثت کرمانشاه:

تیم پر سرو صدای این روز های فوتبال کشور با توافقاتی که داشته است توانسته سهمیه لیگ یکی خریداری کند، حال باید دید چه تیمی جایگزین نماینده کرمانشاه میشود.

نفت و گاز گچساران:

تیم پر هوادار نفت و گاز با هدایت بهمن فرازمند در فصل گذشته توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و در دیدار پلی‌آف ضربات پنالتی را به استقلال جنوب تهران واگذار کرد تا از صعود باز بماند، گچسارانی ها علی نیکبخت را به عنوان سرمربی فصل آینده خود معرفی کرده‌اند تا شاید نیکبخت بتواند آن ها را به خوشبختی برساند.

کاسپین قزوین:

علارغم حمایت هایی که فصل گذشته از نماینده قزوین شد، آن ها با هدایت سعید دقیقی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، وضعیت قزوینی ها در حال حاضر مشخص نیست و باید دید در روزهای آینده مدیران این تیم چه تصمیماتی می‌گیرند.

داماش گیلان:

تیم با ریشه شهر باران چند فصلی مهمان لیگ دسته دوم است، لاجوردی پوشان فصل گذشته تا بازی آخر شانس صعود به لیگ دسته اول را داشتند، اما شاگردان وحید رضایی نتوانستند در گام آخر خود پیروز شوند و جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کنند، در فصل آینده داماشی ها سیامک فراهانی را بر روی صندلی مربیگری تیم خود میبینند، داماشی ها با شروع تمرینات خود و جذب چند بازیکن شرایط مناسب تری نسبت به سایر تیم ها دارند.

نفت امیدیه:

زردپوشان امیدیه چند سالی است به عنوان مدعی در لیگ دسته دوم ظاهر شده‌اند ولی در لحظات آخر از صعود باز می مانند، امیدیه ای ها فصل گذشته با تیم بومی خودشان عملکرد مطلوبی داشتند ولی نتوانستند به لیگ یک صعود کنند، مسئولین این تیم ناصر مطلق را به عنوان سرمربی فصل آینده خود انتخاب کرده‌اند، حال باید دید مطلق میتواند خواسته چند ساله مردم امیدیه را برآورده کند یا خیر؟!

شهرداری همدان:

شهرداریچی ها دو فصل پیش تا یک قدمی صعود به لیگ یک رفتند اما از صعود باز ماندند، همدانی ها فصل گذشته عملکرد جالبی نداشتند و شاید اگر بابک صمدیان را به عنوان سرمربی به تیم اضافه نمیکردند به لیگ دسته سوم سقوط میکردند، صمدیان که ناجی شهرداری بود این فصل به دنبال هدف بزرگی است تا دوباره همدانی ها در لیگ یک صاحب نماینده شوند.

شهرداری بم:

 بمی ها فصل گذشته با هدایت البندی برای اولین بار لیگ دسته دوم را تجربه کردند، بمی ها در نیم فصل دوم لیگ عملکرد فوق العاده ای داشتند و خود را به عنوان یک مدعی مطرح کردند، شاگردان البندی در بازی آخر توانستند پاس همدان را شکست دهند و قهرمان آسیا را راهی لیگ دسته سوم کنند، حال سرمربی این تیم در فصل پیش رو با قدرت جوانان بمی رویای صعود را در سر خود می‌پروراند.

سردار بوکان:

پر هوادارترین تیم لیگ دسته دوم این روز ها در کما به سر میبرد، این بی برنامگی مسئولین بوکانی باعث اعتراض هواداران پرشور این تیم شده است، بوکانی ها فصل گذشته با هدایت پیروز قربانی توانستند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند ولی در نهایت از صعود بازماندند، حال زمزمه هایی مبنی بر انتخاب یکی از استقلالی های سابق به عنوان سرمربی این تیم می‌شود، قطعا مخاطبین لیگ دسته دوم منتظر سرنوشت این تیم هستند.

شهدا بابلسر:

بابلسری ها فصل گذشته تجربه اول خود را در لیگ دسته دوم داشتند، آبی پوشان شمالی از صعود به مرحله دوم بازماندند، این تیم کار خود را برای فصل جدید با حاشیه هایی شروع کرد، از بحث روی مالکیت تیم تا انتخاب سرمربی تیم، در نهایت سکان هدایت شهدای بابلسر به صابر میرقربانی رسیده است و آن ها برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم برنامه ریزی هایی انجام داده اند.

مقاومت تهران:

زردپوشان پایتخت فصل قبل با هدایت مهدی غفاری در لحظات آخر وارد مسابقات شدند، اما این تیم فراتر از انتظارات ظاهر شد و توانست به مرحله دوم صعود کند، شاگردان غفاری دور رفت مرحله دوم را به عنوان صدر نشین به پایان رساندند اما در ادامه راه نتوانستند نتایج مطلوبی کسب کنند و به لیگ دست اول صعود نکردند، حال مدیران مقاومت علی کولیوند را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده اند، باید دید کولیوند در فصل پیش رو چه عملکردی از خود به جای میگذارد.

خوشه طلایی ساوه:

باشگاه متمول ساوه ای فصل گذشته با هدایت محسن عاشوری توانست در مرحله دوم تا آخرین لحظات مدعی صعود باشد، ساوه ای ها برای به پایان رساندن کار عاشوری در فصل پیش رو پیروز قربانی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند که شاید قربانی بتواند آن ها را به لیگ دسته یک برساند، ساوه ای ها با تست گیری فعالیت خود را شروع کردند و قطعا با شروع نقل و انتقالات خود سر و صدا های زیادی به پا خواهند کرد.

خیبر خرم آباد:

 این دومین فصلی است که سبز پوشان دیار لرستان مهمان لیگ دسته دوم هستند و با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم میکنند، خیبری ها با هدایت مهرداد خادمی فصل گذشته توانستند بازی های خوبی را ارائه بدهند، خادمی در فصل پیش رو نیز سکان هدایت خیبر را بر عهده دارد، حال باید دید مشکلات این تیم حل می‌شود و خادمی و شاگردانش مدعی صعود میشوند یا خیر.

شهرداری بندرعباس:

بندری ها مرحله نخست فصل گذشته را با قدرت به پایان رساندند و به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله دوم راه یافتند اما در مرحله دوم نتایج ضعیفی کسب کردند و در لیگ  ماندگار شدند، اما این روز ها خبری از شهرداری بندرعباس نیست و در سکوت خبری قرار دارند.

استقلال اهواز:

تیم با ریشه خوزستانی که یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایران است فصل گذشته را با بدهی های سنگین سپری کرد و توانست سهمیه خودش را در لیگ دسته دوم حفظ کند، این فصل آبی های اهوازی سیاوش بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی خود بر روی نیمکت دارند، و به دنبال استفاده از نیروی بومی هستند.

پرسپولیس مشهد (پاس همدان):

نماینده استان خراسان رضوی فصل گذشته با تمام فراز و نشیب هایی که در جدول داشت توانست سهمیه خود را حفظ کند، اما بعد از اتمام لیگ، مدیران این باشگاه اعلام کردند که به تیمداری ادامه نمیدهند و به همین دلیل سهمیه لیگ دویی خود را به پاس همدان فروختند.

فولاد نوین اهواز:

نماینده بی حاشیه اهواز در فصل گذشته توانست   بازی های خوبی را ارائه بدهد و سهمیه خود را حفظ کند، طی خبرهای رسیده، در چند روز آینده تکلیف این باشگاه خوزستانی مشخص می‌شود.

نیروی زمینی تهران:

سرباز های نیروی زمینی فصل گذشته توانستند سهمیه خود را در لیگ دسته دوم حفظ کنند، آن ها در فصل پیش رو امیدرضا روانخواه را به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهند دید، نیروی زمینی از معدود تیم هایی بود که در تمام شهر های کشور از حمایت هواداران خود برخوردار بود، حال باید دید در فصل پیش رو سرمربی اسبق گیلانمهر فومن در این تیم نظامی چه عملکردی خواهد داشت.

برق جدید شیراز:

برق جدید فصل گذشته در لیگ دسته یک حضور داشت، مسئولین این تیم سهمیه لیگ یکی خود را به قشقایی شیراز فروخته اند، شیرازی ها سهمیه لیگ دویی خود را به تیمی در پاکدشت واگذار کرده اند.

مس نوین کرمان:

شاگردان ترک‌زاده فصل گذشته با نیرو های بومی خود توانستند عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش بگذارند، ترک زاده فصل آینده نیز هدایت این تیم را بر عهده دارد، باید دید مسی ها چه برنامه هایی برای صعود به لیگ بالاتر دارند.

استقلال رامشیر:

آبی پوشان رامشیری با هدایت عباس میر سالاری   توانستند به لیگ دسته دوم صعود کنند، با ورود این تیم پرهوادار به لیگ دو قطعا به جذابیت های لیگ اضافه خواهد شد، رامشیری ها با تست گیری از بازیکنان بومی کار خودشان را آغاز کرده اند.

چوکا تالش:

دیگر تیم پرهواداری که فصل گذشته توانست جواز حضور در لیگ دسته دوم را بگیرد، چوکایی ها با تیمی بومی توانستند دست به این کار بزنند، باید دید اصغر رسول زاده برای فصل آینده چه برنامه هایی دارد.

اتحاد کامیاران:

حمید امامی سرمربی اتحادی ها دست به کار بزرگی زد و توانست تیم بومی اتحاد کامیاران را با قدرت به لیگ دسته دوم بیاورد، کامیارانی ها تنها نماینده استان کردستان در لیگ دو هستند، حال باید دید این تیم در فصل پیش رو چه سرنوشتی خواهد داشت.

جهاد نصر سیرجان:

نماینده استان کرمان با هدایت قاسم شهبا فصل گذشته توانست در دیدار پلی آف لیگ دسته سوم مقابل نماینده قائمشهر به برتری برسد و به جمع تیم های لیگ دویی اضافه شود، سیرجانی ها کار خود را با تست گیری آغاز کرده اند‌.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggd5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اردوی تیم فوتبال امید ایران زودتر از موعد تمام شد