تاریخ انتشار: 1395/12/02 00:41
کد خبر: 227933

قهرمان ایران و چهره متفاوت در آسیا

استقلال خوزستان که سال قبل همزمان با قهرمانی لسترسیتی در لیگ جزیره، به طرزی شگفت‌انگیز مقام اول لیگ برتر را به دست آورده بود، بارها با روباه‌های لیگ انگلیس مقایسه شد.
قهرمان ایران و چهره متفاوت در آسیا

 آن‌ها حالا با لقب لستر ایران شناخته می‌شوند. هرچند لسترسیتی بعد از قهرمانی، این فصل اصلا شرایط مساعدی ندارد و برای سقوط نکردن می‌جنگد. شرایط آبی‌های اهواز هم شباهتی با قهرمانی فصل قبل‌شان ندارد. هرچند آن‌ها به شکنندگی و ضعف لستر نبوده‌اند، اما حضور در رده هشتم برای مدافع عنوان قهرمانی نشان از افت شرایط کلی این تیم دارد.

نکته جالب توجه لسترسیتی، عملکرد متفاوت این تیم در چمپیونزلیگ اروپا بوده است. شاگردان رانیری مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان رساندند و در مرحله یک هشتم نهایی باید با سویا روبه‌رو شوند. درخشش خیره‌کننده لستر در چمپیونزلیگ، هیچ شباهتی با ضعف‌های گسترده آن‌ها در لیگ برتر ندارد.

حالا لستر ایران هم، با سرمربی‌گری سیروس پورموسوی درصدد آن است که عملکرد متوسط در لیگ برتر را فراموش کند و در آسیا بدرخشد. اگرچه اهوازی‌ها در گروه نسبتا سختی قرار گرفته‌اند؛ اما به جز فشارهای مالی، فشار روانی چندانی روی عملکرد این تیم وجود ندارد؛ و به همین دلیل، می‌توان به درخشش کاپیتان طیبی، بیت‌سعید و دیگر بازیکنان پورموسوی در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbj59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال خوزستان اعلام شد