تاریخ انتشار: 1395/11/12 13:19
کد خبر: 232333

دوستی برانکو با قلعه نویی تمام شد؟!

در دو سال گذشته برانکو و قلعه‌نویی، در جبهه مشترکی حضور داشتند. مقابل کی‌روش - سرمربی تیم ملی-.
دوستی برانکو با قلعه نویی تمام شد؟!

برانکو به دلیل اردوهای تیم ملی خارج از زمان فیفادی و ملی‌پوشان پرتعداد پرسپولیس با بعضی برنامه‌های تیم ملی موافق نبوده و قلعه‌نویی که همیشه منتقد مربیان خارجی بوده و به خصوص با کی‌روش هرگز رابطه خوبی نداشته، از فرصت استفاد کرد و با نزدیکی به برانکو، برای مقابله با کی‌روش جبهه‌ مشترکی را با سرمربی پرسپولیس به وجود آورد. البته برانکو همیشه سعی کرده دور از هیجانات با این قضیه به طور حرفه‌ای برخورد کند. اتفاقاتی که تا همین ماه قبل هم ادامه داشت و زخم کهنه، زمان اردوی تیم ملی در تعطیلات نیم فصل دوباره سر باز کرده بود. حالا اتفاقات تیم ملی از آن تب و تاب افتاده و اتفاقا هم‌زمان شده با رقابت شدید تیم‌های برانکو و قلعه‌نویی برای صدرنشینی در لیگ برتر. اتفاقی که باعث شده هر کدام از این دو مربی سفت و سخت فقط پای تیم خود بایستند و در مواقع نیاز حتی به انتقاد از حریف بپردازند.

با حساس شدن بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم و آمادگی فوق‌العاده پرسپولیس، شاگردان برانکو توانستند 6 امتیاز از شاگردان قلعه‌نویی پیش بیفتند. در چنین شرایطی جبهه مشترک چندی قبل این دو نفر فراموش شد و جایش را به رقابتی لحظه به لحظه داد. قلعه‌نویی که تیمش طراوت نیم فصل اول را ندارد و سروش رفیعی -ستاره خط میانی‌اش- هم در این میان به پرسپولیس رفته، زبان به انتقاد گشوده و از حمایت‌های پیدا و پنهان فدراسیون از پرسپولیسی‌ها گله و شکایت کرده است. از آنطرف، برانکو هم به داوری بازی‌ اول نیم فصل دوم تراکتور انتقاد کرده بود و با واکنش تند کادرفنی تبریز روبه‌رو شده بود. مربی تراکتور در آن زمان رفتار برانکو را غیرحرفه‌ای دانسته بود.

حالا در آستانه بازی فینال‌گونه لیگ برتر بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی هستیم و حساسیت بین دو تیم به اوج رسیده است. این روزها تنها چیزی که بین دو تیم قرمزپوش صدرجدول دیده می‌شود رقابت است. رقابتی که شاید با وجود جنجال‌های داوری و برنامه‌ریزی سازمان لیگ، به زودی به تقابل جدی سرمربیان دو تیم هم تبدیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb6px

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملاقات شبانه برانکو با  سرمربی استقلالی