تاریخ انتشار: 1401/10/19 16:37
کد خبر: 11933

گل‌محمدی: کمیته انضباطی عکس‌العملی عجولانه در مورد ترابی داشت/ دل‌مان برای هواداران تنگ شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که کمیته انضباطی در قبال حوادث بازی این تیم مقابل نساجی عجولانه تصمیم گرفته‌اند.
گل‌محمدی: کمیته انضباطی عکس‌العملی عجولانه در مورد ترابی داشت/ دل‌مان برای هواداران تنگ شده است

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیمِ دسته اولی ون پارس اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: دوست داشتم این بازی با تماشاگر برگزار می‌شد. دل‌مان برای هواداران تنگ شده است. در همه جای دنیا بازی‌ها با تماشاگر است به غیر از لیگ ما. اتفاق خاصی رخ نداده است و امیدوارم مسئولان شرایط حضور هواداران را مهیا کنند. تیم برای هواداران است و غیبت آنها کار را برای ما هم سخت کرده است. حضور آنها به ما انگیزه و روحیه می‌دهد.

باید باهوش و زرنگ بازی کنیم و مقابل ون پارس غافلگیر نشویم

وی در ادامه افزود: بازی حذفی را با تیم قابل احترام، ولی ناشناخته داریم. چند بازی این تیم را دیدم و می‌دانیم در بازی‌‌های اخیرشان سه مساوی و پنج برد داشتند و با آمدن سرمربی‌ جدید‌شان آقای توتونی تحول خوبی در این تیم شکل گرفت. این، جام حذفی است که جام شگفتی‌هاست و نباید غافلگیر شویم. خیلی باید باهوش و زرنگ فوتبال بازی کنیم. خواسته من از بازیکنان این است که تمرکز کافی برای بازی فردا داشته باشند و بتوانیم با تمرکز کافی و با یک بازی رو به جلو از این مرحله عبور کنیم.

در جام حذفی با تمام قوا به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا امکان دارد، تیمش را با بازیکنان ذخیره به میدان بفرستد، تصریح کرد: با تمام قوا به میدان می‌رویم و بازی می‌کنیم. جام حذفی برای ما مهم است و با گذراندن پنج بازی می‌توان جام گرفت. نمی‌خواهیم این فرصت را از دست بدهیم. همه بازیکنان ما انگیزه دارند و از کیفیت خوبی برخوردارند و فرقی بین آنها نیست. با این وجود سعی می‌کنیم از همه نفرات‌مان استفاده کنیم.

آخرین وضعیت صادقی و دیاباته از زبان گل‌محمدی

گل‌محمدی در مورد وضعیت سعید صادقی و شیخ دیاباته هم به خبرنگاران گفت: صادقی چند روزی نیاز به استراحت دارد و شیخ هم در هفته آینده احتمالاً به تمرینات گروهی بر می‌گردد.

کمیته انضباطی عکس‌العملی عجولانه در مورد ترابی داشت

وی در واکنش به طرح این موضوع که صادقی و ترابی را در بازی فردا در اختیار ندارد، یادآور شد: بحث ترابی خیلی فوتبالی بود و به نظرم برای اتفاقی که رخ داد، حساسیت بی‌جهت مخصوصاً از سوی کمیته انضباطی نشان داده شد. این کمیته عکس‌العمل عجولانه‌ای داشت. اتفاق فوتبالی درون زمین رخ داد و داور هم هر دو بازیکن را جریمه کرده است. داور با کارت‌هایش موضوع را مدیریت کرد، ولی اینکه بخواهیم بعد از بازی قضیه را خیلی بزرگ کنیم کار نادرستی بود.

مسئله ترابی و بازیکن نساجی را فرافوتبالی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این مسئله بین دو بازیکن بود و بعد از بازی از هم عذرخواهی کردند و مسئله‌ای نبود. خیلی اتفاقات بزرگ‌تری در کنار زمین رخ می‌دهد و دعواهایی در کنار زمین و داخل زمین رخ می‌دهد، ولی خیلی راحت گذشت می‌شود. الان هم باید این اتفاق رخ می‌داد، ولی مسئله را فرافوتبالی کردند که این اتفاق خوبی برای فوتبال ما نیست.

در جام حذفی هم مانند لیگ برتر مدعی قهرمانی هستیم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چقدر امیدوار است تیمش در جام حذفی قهرمان شود و بتواند دبل کند، ابراز داشت: امیدواری زیادی داریم تا بتوانیم به فینال برسیم و قهرمان شویم. ما در لیگ یکی از مدعیان قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم این اتفاق قطعاً رخ می‌دهد. جام حذفی جای جبران ندارد و نمی‌توان بعد از یک بازی جبران کرد. اشتباهات باید در این جام خیلی کم باشد. باید با این تفکر جلو برویم و بتوانیم جام حذفی را هم برای خودمان کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g8594

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل‌محمدی به کمیته انضباطی پرسپولیس احضار شد