تاریخ انتشار: 1395/10/06 22:40
کد خبر: 240209

پیروز قربانی: می توانستیم بیشتر از سه گل بزنیم/ با این شرایط اولین نفر من استعفا می دهم!

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: مسئولین بوکانی باید از سردار حمایت کنند و اگر بنا باشد همین روند ادامه داشته باشد، اولین نفر من استعفا خواهم داد.
پیروز قربانی: می توانستیم بیشتر از سه گل بزنیم/ با این شرایط اولین نفر من استعفا می دهم!

به گزارش فرتاک ورزشی، پیروز قربانی پس از پیروزی 3-0 تیم سردار مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: بازی خوبی بود و باتوجه به اینکه از شرایط مسابقات دور بودیم و چند هفته ای بود که بازی نمی کردیم، از تیمم راضی هستم و هرچه زمان گذشت تیم هماهنگ تر شد و می توانستیم بیش از سه گل نیز به تیم هرمزگان بزنیم.

وی درخصوص حمایت های هواداران در هوای بسیار سرد بوکان گفت: تیم سردار متعلق به این هواداران است و فکر کنم هوادران بوکانی جزو پرطرفدارترین هواداران فوتبال کشور باشند که امیدوارم فقط بخاطر تیم سردار به ورزشگاه بیایند، نه بخاطر چیز دیگر!

قربانی درخصوص حمایت های مسئولین بوکانی گفت: من از مسئولین بوکانی تقاضا دارم که اول از همه تکلیف خودشان را مشخص کنند و اگر قرار است در لیگ تیمداری کنیم، پس بیایید و هزینه کنید و به فکر تیم باشید نه اینکه تیم را به یک فرد تخصص دهید و خودتا بروید و گوشه گیر شوید.

وی افزود: در اوایل فصل آقای غفاری مدیرعامل تیم بود و زحمات فراوانی را برای تیم کشید و در ادامه نیز آقای آفریدون تک و تنها دارد امورات باشگاه را پیش می رود و مسئولین شهری که باید حمایت کنند، متاسفانه هیچ خبری از آنها نیست و گویا کارشان فقط انتصاب است ولاغیر.

سرمربی سردار بوکان ادامه داد: شهرداری هم که اگر بخواهد پولی به باشگاه تزریق کند، جان بازیکنان را به لب می آورد تا بتواند یک مبلغ ناچیز به حساب بازیکنها واریز شود. این بازیکنان قابل تقدیر هستند و نتایج فوق العاده آنها قابل ستودنی است.

وی اشاره کرد: اگر حس کنم که حق بازیکنانم دارد پایمال می شود و حقی از مظلومی ضایع می شود، اولین کسی که از تیم سردار استعفا می دهد خودم هستم و این برای تیم بوکان ضرر دارد و امیدوارم روزی مسئولین بوکانی به خود بیایند و بازیکنان تیم را حمایت کنند تا آنها با قدرت کامل در بازی ها حاضر شوند.

قربانی در پایان گفت: اگر مسولین بعد از بازی امروز می آمدند و در شهر تردد می کردند شادی مردم را می دیدند که چقدر از پیروزی تیم سردار خوشنود بودند. ما از خوشحالی مردم خوشحالیم و امیدوارم مسئولین نگاه ویژه ای به تیم ما بکنند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5zo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروز قربانی: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم