تاریخ انتشار: 1395/09/29 13:06
کد خبر: 241957

پیش بازی سپیدرود-اکسین/ به یاد برف بازی های شبانه!

دیدار معوقه هفته چهاردهم لیگ یک بین سپیدرود و اکسین البرز که قرار بود ۳ آذر برگزار شود و به دلیل بارش شدید برف در دو روز متوالی در رشت به تعویق افتاده بود سه شنبه برگزار خواهد شد و سپیدرود بعد از مسجل شدن قهرمانی فصل اول لیگ یک برای افزایش فاصله خود با دیگر مدعیان جدول به چیزی جز برد نمی اندیشد.
پیش بازی سپیدرود-اکسین/ به یاد برف بازی های شبانه!

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان علی نظرمحمدی بعد از شکست در ثانیه های پایانی بازی در دربی شمال مقابل نساجی با هدف برد در زمین شکست ناپذیر خود یعنی عضدی تمرینات بسیار خوب و شادابی را در این هفته برگزار کرده اند و بدون محروم و مصدوم انگیزه های فراوانی دارند تا در مقابل دیدگان هزاران هوادار متعصب خود به بردهای متوالی خود در رشت و شکست ناپذیری ادامه بدهند.

سپیدرود در هفت دیدار قبلی خود در رشت ۶ برد و یک تساوی کسب کرده است و از این حیث با معدل ۲٫۷۱ امتیاز در هر بازی بهترین تیم خانگی لیگ یک محسوب می شود و تنها یک گل نیز دریافت کرده اند.

اکسین البرز بعد از زوند موفقیت آمیز خود در هفته های ابتدایی دچار افت شدیدی شده است و در چهار بازی اخیر خود شکست های سنگینی را متحمل شده است و خوب می دانند که در رشت بازی بسیار سختی را تجربه خواهند کرد.علی لطیفی  در دو بازی قبلی اکسین به عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته است و البته فیروز کریمی نیز همچنان به عنوان مدیرفنی در این تیم حضور دارد و این تغییرات بهبودی در نتایج این تیم حاصل نکرد.

اکسینی ها در ۸ دیدار خارج از خانه خود سه برد و ۵ شکست داشته اند و تساوی نداشته اند.۸ گل زده و ۱۱ گل خورده داشته اند و از لحاظ رتبه در بازیهای خارج از خانه در مکان دهم قرار دارند.

بازیکنان با تجربه ای چون ارشاد یوسفی،مجتبی شیری،محمد علی امیری،شاهین شفیعی و امیر میربزرگی از مهره های تاثیرگذار این تیم تازه تاسیس می باشند.

سپیدرود در صورت برد در این بازی می تواند با ملوان تیم دوم جدول چهار اختلاف فاصله ایجاد کند و حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5rdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود-اکسین/ بالانشینان به جان هم افتادند!