تاریخ انتشار: 1395/09/16 14:41
کد خبر: 244781

پیش بازی برق نوین فارس-قشقایی شیراز/ دربی دراماتیک در حافظیه

فردا در یک بازی از گروه اول تیم های برق نوین شیراز و قشقایی شیراز از ساعت 14 به مصاف هم میروند.
پیش بازی برق نوین فارس-قشقایی شیراز/ دربی دراماتیک در حافظیه

به گزارش فرتاک ورزشی، این بازی که در هفته اول برگزار شد و دو تیم لیگ را با یک بازی دربی آغاز کردند به نتیجه بهتر از تساوی 0 بر 0 نرسیدند تا در هفته اول به یک امتیاز برسند.

آمار دو تیم در بازی قبلی خود:

تیم برق نوین در بازی قبلی خود موفق شد با دو گل از تیم فولاد نوین بگذرد و بتواند علاوه بر پیروزی آمار بردهای متوالی فولاد نوین را قطع کند.

در مقابل تیم قشقایی در بازی با بعثت کرمانشاه به نتیجه 0 بر 0 رسید تا بعد از بردی که در هفته 12 مقابل شهرداری اراک داشت باز هم از رسیدن به 3 امتیاز بازی جا بماند.

بررسی نقاط ضعف و قوت دو تیم:

شاگردان رضایی با 11 گل زده و 2 گل خورده آمار خیلی خوبی در خط دفاعی دارند اما در خط حمله ضعیف ظاهر شدند.این تیم با 6 برد 4 تساوی و یک باخت وضعیت خوبی دارند و کمترین گل خورده را در گروه خود دارند.ضمن آنکه این تیم در خانه آماری فوق العاده داشته و گلی در یافت نکرده است.

در مقابل شاگردان اکبری با 14 گل خورده و 14 گل زده در خط حمله آماری متوسط و در فاز دفاعی عملکردی بد داشته و باید به فکر وضعیت خط دفاعی و حمله خود باشند.این تیم با 3 برد 3 تساوی و 6 باخت وضعیت خوبی در جدول ندارد.

آمار برق نوین در بازیهای خانگی:

این تیم در5 بازی خانگی خود به 5 برد رسیده است و آماری فوق العاده دارد.این تیم هیچ گلی در خانه دریافت نکرده و این کار را برای حریفان سخت میکند.

آمار قشقایی در بازیهای خارج از خانه:

قشقایی ها با 4 باخت و یک برد و یک تساوی از 6 بازی خود عملکرد بدی داشته و نا امید کننده ظاهر شده است.این تیم باید برای سقوط نکردن به وضعیت خود سر و سامان دهد.

تیم برق نوین با 22 امتیاز در رده سوم است و با توجه به آمار خوب خود در خانه شانس این را در صورت نتیجه نگرفتن رقبا به صدر جدول برسد.این تیم میتواند با تکرار نتایج خوب خود در نیم فصل دوم شانس صعود به دور بعدی را داشته باشد.

در مقابل تیم قشقایی با 12 امتیاز در رده دهم است.این تیم باید برای رسیدن به بالانشینان باید نتایج بهتری در نیم فصل دوم بگیرد در غیر این صورت ممکن است یکی از تیم های سقوط کننده باشد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5by9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستمال های هفت رنگ دوباره در دستان قشقایی ها