تاریخ انتشار: 1395/05/28 12:44
کد خبر: 267032

خانزاده: تعطیلات لیگ به سود سیاه جامگان خواهد بود

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: فکر می کنم با توجه به تغییرات بسیاری که در فصل نقل و انتقالات در تیم سیاه جامگان بوجود آمده است ، این تعطیلی لیگ می تواند به نفع تیم ما باشد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

درباره وضعیت فعلی خودش اظهار کرد: خدا را شکر هم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارم بعد از آسیب دیدگی در بازی با پدیده، با کمک پزشکان توانستم روند بهبودی ام را طی کنم، براین اساس می توانم در تمرینات گروهی تیم شرکت کنم.

وی درخصوص برگزاری اردوی سیاه جامگان در اصفهان گفت: در تعطیلات لیگ طبق نظر کادرفنی راهی اصفهان می شویم تا در آنجا چند بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری سپاهان و ذوب آهن برگزار کنیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس بیان کرد: فکر می کنم با توجه به تغییرات گسترده ای که در فصل نقل و انتقالات در تیم سیاه جامگان بوجود آمده است، این تعطیلی لیگ می تواند به نفع تیم ما باشد تا بازیکنان هماهنگی بیشتری با هم پیدا کنند.

 خانزاده در پاسخ به این سوال که کادر فنی از عملکرد وی تا به این مرحله از لیگ چقدر رضایت دارد پاسخ داد: خوشبختانه توانستم در روزهایی که به من اعتماد شد بهترین بازی ها را برای تیمم انجام دهم، امیدوارم باز هم بتوانم در صورت اعتماد کادرفنی، برای سیاه جامگان مفید باشم.

خانزاده در پایان درباره بازی با گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم گسترش از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه این دیدار در تبریز برگزار می شود بازی سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش اعضای تیم بتوانیم دست پر از تبریز برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezw5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوردبین: تعطیلات به ضرر ماست