تاریخ انتشار: 1396/09/18 16:31
کد خبر: 170180

پرسپولیس از عدم حضور در نقل و انتقالات زمستانی ضرر نمیکند/تنها نقطه تاریک برانکو در پرسپولیس

سرخپوشان با وجود عدم حضور در نقل و انتقالات زمستانی ضرر نمیکنند.
پرسپولیس از عدم حضور در نقل و انتقالات زمستانی ضرر نمیکند/تنها نقطه تاریک برانکو در پرسپولیس

برانکو در دو فصل گذشته نقش اول نقل و انتقالات زمستانی تیمش بوده هر چند در همان مقاطع هم مثل نقل و انتقالات پیش فصل گفته شد باشگاه بیش از او در رفت و آمد بازیکنان نقش ایفا کرده است. با این حال اگر شایعات را کنار بگذاریم می‌بینیم برانکو در این دو فصل عملکرد جالبی در نقل و انتقالات زمستانی نداشته و همین که پرسپولیس از پنجره پیش رو محروم است نمی‌تواند چندان نگران کننده باشد و حداقل ریخت و پاش‌ها در پرسپولیس کمتر می‌شود.

در لیگ پانزدهم برانکو در زمستان تغییرات زیادی در تیمش نداشت. او تنها مجبور شد به جای ایمان صادقی گلر جدیدی جذب کند که برای لوبانوف ازبک هزینه کرد و البته جواب نگرفت. برانکو در آن مقطع امیرعباس آیینه چی را هم به فهرست زیر 23 سال تیمش اضافه کرد که فقط یک دقیقه به میدان فرستاد و ظاهرا او تنها برای پر کردن فهرست و برهم زدن شهرت آمد و رفت. اما فصل قبل جابجایی‌های پرسپولیس در زمستان زیاد بود. عالیشاه و نوراللهی سرباز شدند و رفتند. غیر از جدایی رحمتی و زاهدی جوان پلی یانسکی و پریموف اوکراینی هم آنقدر بد بودند که تحمل کردن‌شان تا زمستان بسیار سخت بود. قبل از زمستان ساسان انصاری و گولچ هم در شروع راه برانکو و تیمش را ترک کرده بودند تا او مجبور به جذب نفرات زیاد شود. سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، محمد امین آرام طبع، شهاب کرمی و رضا کرملا‌چعب نفراتی بودند که جای جدا شده‌ها جذب شدند اما از این جمع تنها رفیعی ثابت شد و کارساز بود و بقیه مهره‌های چسبیده به نیمکت و سکو بودند و تنها چند صدمیلیون به پای آنها ریخته شد و هیچ عایدی برای تیم نداشت.

خوشبختانه پرسپولیس در این فصل نخاله‌ای مثل اوکراینی‌های لیگ شانزدهم ندارد و بازیکنی مثل ساسان انصاری هم در این تیم نیست که خیلی زود از نیمکت نشینی خسته شود. مهره مساله‌سازی مثل گولچ هم جذب نشده و البته هیچ کس سرباز نمی‌شود پس محرومیت از نقل و انتقالات زمستانی چندان هم نگران‌کننده نیست بخصوص اینکه می‌دانیم طارمی و نوراللهی هم تا دو ماه آینده به این تیم اضافه می‌شوند و در یک سوم پایانی فصل لیگ برتر و قبل از شروع لیگ قهرمانان تیم برانکو را قدرتمندتر و مجهزتر خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evwd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و صنعت نفت آبادان مشخص شد