تاریخ انتشار: 1396/08/29 21:21
اختصاصی| مس، دژ بادران را فتح می‌کند؟
کد خبر: 172932

بادارن تهران-مس کرمان؛ ربیعی تشنه پیروزی/ نخعی بدنبال کسب تساوی

تیم های بادران تهران و مس کرمان در چهاردهمین هفته لیگ دسته اول، فردا سه شنبه در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف هم می روند.
بادارن تهران-مس کرمان؛ ربیعی تشنه پیروزی/ نخعی بدنبال کسب تساوی

دیدار تیم های بادران تهران و مس کرمان در هفته چهاردهم لیگ دسته اول را باید یکی از مهم ترین بازی های این هفته از رقابت ها دانست که می تواند برای هر دو تیم از اهمیت فراوانی برخوردار باشد.

بادران تهران که در سه بازی گذشته خود توانست با 2 پیروزی و یک تساوی و کسب 7 امتیاز، خونی تازه در رگ هایش جریان پیدا کند، می خواهد در این بازی با پیروزی برابر شاگردان احمد نخعی، جهش خود را ادامه دهد و تا قبل از رسیدن به پایان نیم فصل اول، وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

شاگردان محمدربیعی از 13 بازی گذشته خود دارای 7 پیروزی، 2شکست و 4 مساوی بوده و در حال حاضر در رده چهارم جدول قراردارد و در صورتی که بتواند پیروز میدان در بازی با مس کرمان باشد به امتیاز 26 خواهد رسید و شرایط خود را به طور قابل توجه ای در جدول بهبود خواهد بخشید.

اما در آنسوی میدان مس کرمان قرار دارد، تیمی که با کسب 21 امتیاز از 13 بازی که حاصل از 6 پیروزی، 4شکست و 3 تساوی بوده، در رده هفتم جدول ایستاده است و در تهران برابر بادران، کار سختی پیش رو دارد و بدنبال کسب یک نتیجه تساوی می باشد.

وجه مشترک مس کرمان و بادران تهران در گل های زده هر دو تیم است که در عدد18 مشترک می باشند و این در حالی است که بادران یک گل خورده بیشتر از مس دریافت نموده و از 13 بازی تا به حال 13 گل خورده است که میانگین هر بازی یک گل خورده را نشان میدهد.

تیم های بادران تهران و مس کرمان، تا قبل از آغاز بازی های این فصل از رقابت های لیگ دسته اول، از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خود را می دانستند و با توجه به چند بازی ضعیفی که ارائه دادند، کمی از این هدف دور شدند که البته بادران در بهترین شرایط ممکن به بازسازی خود پرداخت و توانست از هفته یازدهم، روند صعودی خود را طی نماید و اگر بتواند در این بازی پیروز میدان باشد، کاری مهم انجام داده و توانسته از چهار بازی آخر خود دارای 10 امتیاز با ارزش شود و هم مانند چهار هفته ابتدایی لیگ، این تعداد امتیاز را کسب نماید و امیدوار به سه هفته پایانی باشد.

بادران در سه بازی پایانی خود باید به مصاف تیم های صبای قم، نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز برود که مهم ترین بازی او را باید دیدار با شاگردان محمودفکری صدرنشین حال حاضر فوتبال لیگ دسته اول قلمداد نمود که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

مس کرمان نیز در 3 هفته پایانی خود باید به مصاف تیم های فجر سپاسی شیراز، آلومینیوم اراک و ایرانجوان بوشهر برود که نه خیلی سخت هستند و نه ساده و احمد نخعی در شرایطی قرار دارد که دیدار با بادران برایش بسیار مهم و حیاتی بوده و حتی کسب یک امتیاز هم او را راضی خواهد کرد و این در حالیست که ربیعی تحت هیچ شرایطی راضی به تساوی نبوده و تنها پیروزی است که او و شاگردانش را اقتاع خواهد نمود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evv7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی/ باقری به رده دوم رسید، پاداش و تیکدری جا ماندند!
در هفته مصدومیت اسلامی‌خواه؛

سه تیم در صدر پرقدرت‌ترین خطوط حمله لیگ یک
بررسی بهترین خطوط حمله لیگ یک؛