تاریخ انتشار: 1396/05/07 13:25
کد خبر: 192608

نبودن استقلالی ها در لیست بهترین های لیگ و واکنش سازمان لیگ به این خبر

محبوبه نصیری مسئول اداری و یکی از عوامل اصلی برگزار کننده مراسم بهترین‌های فوتبال ایران می گوید که نبودن استقلالی ها در لیست بهترین های لیگ شایعه است.
نبودن استقلالی ها در لیست بهترین های لیگ و واکنش سازمان لیگ به این خبر

مراسم انتخاب بهترین های لیگ شانزدهم فردا شب از ساعت 22:30 دقیقه آغاز می شود.

مهم‌ترین و مهیج‌ترین بخش این مراسم، به انتخاب بهترین‌های لیگ برمی‌گردد؛ جایی که هواداران زیادی منتظرند تا بازیکنان تیمشان، بهترین عنوان را کسب کنند. در چند روز اخیر حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این بخش به وجود آمده است؛ از جمله اینکه استقلالی‌ها سهمی در میان برترین‌های لیگ ندارند و همه جوایز قرار است به پرسپولیسی‌ها برسد.

در مورد این شایعه‌ها محبوبه نصیری مسئول اداری برگزار کننده این مراسم توضیح می‌دهد: «نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا آمده. برایمان خیلی عجیب است چون لیست محرمانه است و کسی لیست را ندارد. حتی در کلیپ‌هایی که ساخته شد مشخص نیست چه کسی عنوان برترین را به دست می‌آورد. پس این گمانه‌زنی‌ها اشتباه است. ضمن اینکه برترین‌ها طبق نظرسنجی که برای کارشناسان فوتبال، پیشکسوتان، سردبیران رسانه‌های ورزشی، تهیه‌کننده‌های برنامه‌های ورزشی صدا و سیما، سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌ها، هیات‌های فوتبال و ... فرستادیم، انتخاب می‌شوند. در این نظرسنجی بیش از صد نفر حضور دارند که طبق آن نفرات برتر انتخاب شدند. به جز این، یکسری از نفرات طبق آمار انتخاب می‌شوند. مثلا بهترین گلزن، بهترین مربی، بهترین باشگاه، بازیکن اخلاق، اخلاق‌مدارترین باشگاه و بهترین داور. در کل باید بگویم این بار برترین‌ها، در میان باشگاه‌ها تقسیم شدند و اکثر باشگاه‌ها صاحب عنوان می‌شوند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqjxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حکایت‌های دربی دوستانه پرماجرا