تاریخ انتشار: 1396/05/29 12:35
کد خبر: 187808

سناریوی بختیار برای این استقلالی تکرار می شود؟

سناریوی بختیار برای این استقلالی تکرار می شود؟

حسن بیت سعید روزهای خوبی را در استقلال پشت سر نمی گذارد. این بازیکن جنوبی که بعد از دو فصل موفق در استقلال خوزستان و کسب قهرمانی لیگ برتر، با سر و صدای زیاد به استقلال تهران آمد، در هفته های اخیر نتوانسته یکی از مهره های موثر آبی پوشان باشد. البته شاید مشکل بیت سعید نباشد و نمایش های ضعیف کلی تیم استقلال و تغییرات تاکتیکی متعدد منصوریان در افت این بازیکن تاثیر محسوسی داشته اما هر چه هست، بیت سعید اکنون درست در مسیری قرار دارد که فصل قبل یکی دیگر از بازیکنانی که در خوزستان چهره شد یعنی بختیار رحمانی هم آن را طی کرد.

بیت سعید هم شماره هفتی را بر تن کرده که فصل گذشته بر تن بختیار بود اما این شماره که به عنوان یک شماره اسطوره ای در تیم استقلال به شمار می رود، سنگینی خاصی روی تن رحمانی داشت و این بازیکن بیشتر از یک نیم فصل نتوانست آن را بپوشد. بیت سعید اخیرا منکر این قضیه شد و تاکید کرد که سناریوی بختیار برای او تکرار نخواهد شد. با این وجود، اکنون چهار هفته از لیگ گذشته است و بیت سعید که آمار گلزنی خوبی در استقلال خوزستان داشت و با ثبت 10 گل و 7 پاس گل به عنوان یکی از مهره های هجومی تاثیر گذار فصل گذشته لیگ این تابستان توسط آبی پوشان تهرانی خریداری شد، تاکنون پایش به گلزنی باز نشده و حتی یک بازی هم منصوریان او را به دلیل آماده نبودن نیمکت نشین کرد.

اوضاع استقلال بد است و بیت سعید هم کار دشواری برای اثبات خود در جمع آبی پوشان خواهد داشت. او باید ثابت کند که طلسم شماره 7 بعد از بختیار گریبان او را هم نخواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eq5kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیت سعید: شک نکنید اختلاف امتیاز با پرسپولیس را جبران میکنیم