تاریخ انتشار: 1396/02/12 23:24
او به معنای واقعی کلمه یک کاپیتان بی همتاست
کد خبر: 213308

منصوریان به این دلیل باید رحمتی را حفظ کند

استقلال با اتکا به تلفیقی از نیروهای جوان و با تجربه توانست از بحران عبور کند که در این راستا نباید نقش مهدی رحمتی را نادیده گرفت.
منصوریان به این دلیل باید رحمتی را حفظ کند

شاید بزرگترهای استقلال از روزهای اوج دوران حرفه ای خود اندکی فاصله گرفته باشند و در تمامی بازی ها ستاره ی اول تیم آبی پوش پایتخت نباشند اما مطمئنا منصوریان به خوبی می داند که حضور چهره های با تجربه تا چه اندازه در عملکرد جوانان تاثیر دارد و به همین دلیل همواره به این عامل تاکید دارد.

 

گواه این اتفاق نیز دیدار با پدیده است؛ روزی که اشتباه مهدی رحمتی می توانست پایه گذار شکست استقلال و از دست رفتن رتبه دوم جدول شود اما در نهایت صحبت های رحمتی و انگیزه ای که بازیکنان برای سربلندی کاپیتان خود پیدا کردند باعث شد تا استقال برنده مشهد را ترک کند.

 

گل اول و امیدوارکننده ی استقلال در این بازی را امید نورافکنی به ثمر رساند که کمتراز یک ماه پیش از استقال اخراج شده بود و با وساطت مهدی رحمتی و دیگر بزرگترهای تیم دوباره بهترکیب تیم منصوریان بازگشت.رابطه ی خوب رحمتی و یدری با بازیکنان این تیم به ویژه جوانان در طول فصل بارها حعصای دست منصوریان شد و سرمربی استقال نیز با توجه به توانایی این دو نفر، در بیشترصحبت های خود از لزوم حضور بازیکنان با تجربه در استقال صحبت می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3endw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نور افکن و رحمتی فرشته نجات هم می شوند!

حسینی_نورافکن زوج جدید میانی استقلال
اختصاصی/ با خروج ابراهیمی استقلال جوانتر می شود