تاریخ انتشار: 1401/04/24 19:45
جنگ ستارگان در لیگ یک؛
کد خبر: 19308

خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان، مس شهر بابک و پارس جنوبی جم کدام کهکشانی تر هستند!؟

۴ تیم لیگ یکی با پرداخت مبالغ میلیاردی در این فصل تلاش می کنند تا لقب کهکشانی را از آن خود کنند.

خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان، مس شهر بابک و پارس جنوبی جم کدام کهکشانی تر هستند!؟

به گزارش فرتاک ورزشی،در این فصل رقابت ها اوضاع مالی چند تیم دولتی و یک تیم خصوصی آنقدر خوب شده است که در این فصل لیگ یک شاهد جنگ ستارگان باشیم و چندین تیم هم برای لقب کهکشانی تلاش می کنند. 

 

هر چند در این سالها رمز موفقیت خرج کردن پول های میلیاردی و بریز پاش نبوده است اما گویا برخی از تیم های دولتی برای جبران شکست های گذشته در این فصل به هر قیمتی می خواهند به لیگ برتر صعود کنند. 

 

 خیبر خرم آباد تنها تیم خصوصی این جنگ ستارگان است که با حضور فراز کمالوند روی نیمکت تیمش و جذب چندین بازیکن لیگ برتری و چند بازیکن خوب لیگ یکی خودش را به عنوان یکی از مدعیان تیم کهکشانی معرفی کرده است، دومین تیم قهرمان سابق لیگ برتر یعنی استقلال خوزستان است که در این فصل بریز و بپاش عجیبی کرده است و تمامی بازیکنان درجه یک لیگ یک را خریداری کرده است تا کار را برای سایر تیم ها برای خرید بازیکن سخت کند، مس شهر بابک دومین تیم دولتی این لیست است که خیلی بی سر و صدا با چند بازیکن قرارداد میلیاردی امضا کرده است و به زودی قرار است از آنها رسما رونمایی کند. 

 

پارس جنوبی جم هم که روزگاری در لیگ برتر پدیده این رقابت ها بود حالا در این فصل با توجه به اینکه نهاد های دولتی مشکلی برای هزینه کردن در لیگ یک ندارند این اتفاق رخ داده است و زرد پوشان شهر جم هم در لیست تیم هتی کهکشانی این فصل قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekxvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرمزی: دیدار ما با پارس جنوبی جدال دارا و ندار است/ کسی سراغی از ما نمی‌گیرد