تاریخ انتشار: 1395/11/11 00:20
کد خبر: 232632

سجاد کجا و تراکتور کجا؟

در حالی که مذاکرات زیادی انجام شده بود تا دوباره سجاد شهباززاده به استقلال برگردد و لژیونرشدن بی موقع و بی حاصل خود را جبران کند، ماجرای حکم فیفا به وجود آمد و همه چیز را خراب کرد
سجاد کجا و تراکتور کجا؟

به گزارش فرتاک ورزشی،استقلالی ها مجبور شدند قید شهباززاده را بزنند اما خبری عجیب در فضای فوتبال پیچید؛ سجاد در یک قدمی تراکتورسازی تبریز! حالا باشگاه سرخپوش غرب کشور می خواهد این بازیکن را در تیم خود داشته باشد و برای جذب وی فعالیت هایش را دنبال می کند.

شهباززاده که دو فصل قبل هم در استقلال شاگرد امیر قلعه‌نویی بود، به احتمال زیاد راهی تراکتور می شود اما اگر این اتفاق رخ داد، در کدام منطقه برای تراکتورسازی باید بازی کند؟ در فصلی که تراکتوری ها فرزاد حاتمی، مهدی شریفی، شهرام گودرزی، امید عالیشاه و ادرلوسیانو ادینهو را در لیست خود می بینند و از سوی دیگر، هافبک های نفوذی خوبی مثل احمد نورالهی، محمد نوری و جاسم کرار را دارند، مشخص نیست شهباززاده باید کجا بازی کند؟ این  در حالی است که تراکتورسازی امسال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و فقط برای قهرمانی در لیگ برتر و پس از آن جام حذفی (که به فینال آن رسیده) می‌جنگد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9zly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدور رضایتنامه رایگان/مذاکرات نتیجه داد: شهباز سرخپوش می‌شود

سرمربی تراکتورسازی علاوه بر سجاد جباروف را هم میخواهد