تاریخ انتشار: 1395/11/17 15:23
سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 231256

محمد ربیعی: هدفمند جلو می رویم/ دپارتمان داوری کمی بیشتر دقت کند

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران از عملکرد بازیکنانش مقابل راه آهن رضایت کامل دارد.
محمد ربیعی: هدفمند جلو می رویم/ دپارتمان داوری کمی بیشتر دقت کند

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد ربیعی یکی از مربیان جوان و خوش نام فوتبال کشور که در نیم فصل دوم به نیمکت بادران تهران اضافه شده است، با این تیم نتایج خوبی را کسب کرده و پس از مایلی کهن و نظرمحمدی، در رده سوم برترین مربیان لیگ یک (در نیم فصل دوم) قرار گرفته است. ماحصل گفتگو را ربیعی را در ذیل می خوانید:

* راه آهن رقیب متفاوتی بود و همین امر سبب شوکه شدن ما شد

بازی با تیم راه آهن را بسیار خوب شروع کردیم و طبق پروسه ای که در بادران ایجاد کردم، فوتبال بادران براساس نظم ترتیب یافته شده است و بااین ایده مقابل حریفان حاضر می شویم.

ما طبق همین قالب کاری، وارد زمین مسابقه شدیم و چون راه آهن تیم متفاوتی بود، همین امر سبب شوکه شدن ما در ابتدای مسابقه شد و گرچه از حریف برتر بودیم، اما با یک امتیاز بازی را ترک کردیم.

*قرار نیست تیمی که جلوی شما بسته بازی می کند، 10 تا موقعیت گیر شما بیاید

راه آهن در همان ابتدا بسته بازی می کرد و با 8-9 بازیکن به دفاع مطلق روی آورده بود و هدفش ضدحمله بود اما ما بخوبی از برنامه کاری آنها اطلاع داشتیم و برای تحقق هدفمان، دو توپ به تیرک زدیم و یک دروازه خالی را نیز نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. در فوتبالی که راه آهن به نمایش گذاشت، قرار نیست شما 10 موقعیت گلزنی به دست بیاورید تا به گل برسید، بلکه باید از تک موقعیت ها استفاده کنید و خوشحالم که بازیکنانم توانستند بیش از 5 موقعیت صد در صد در این بازی برای خود ایجاد کنند.

*اتفاقات خوب نتیجه کار بازیکنانم است و تیم نتیجه نگیرد من مقصر هستم

مجموعه بادران و تمامی تیم هایی که می خواهند به نتیجه برسند، هدف اصلی شان صعود است و بابت این نتایج خوب خداروشکر می کنم و به همین جای کار اتکا نخواهیم کرد و برای پیشرفت و بالاآمدن، به تمرینات سخت تری نیاز داریم. شک نکنید که اگر تیم نتیجه بگیرد حاصل کار شبانه روزی بازیکنانم است و اگر خدای نکرده تیم من نتیجه نگیرد، اولین شخص من هستم که مقصرم.

*از پایه های بادران در آینده بیشتر خواهید شنید

دوستان خوبم در پایه های بادران سخت در تلاش هستند تا پایه های قدرتمندی را برای فصول آینده بادران رقم بزنند و طبق خواسته ی دکتر قربانی، در این نگاه ویژه ای خواهیم داشت. طبق تاکیدی که دکتر قربانی دارند، در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی استعدادهای خوبی در بادران خواهیم بود و از همین بازیکنان نیز در تیم بزرگسالان بادران استفاده خواهیم کرد.

*دپارتمان داوری دقت بیشتری درخصوص انتخاب داور ها داشته باشد

باتوجه به اینکه مسابقات لیگ یک به زمان حساسی رسیده است و اگر داوری یک سوت اشتباه بزند، کل کار مجموعه ای زیر سئوال می رود، از کمیته داورات درخواست دارم تا دقت بیشتری را درخصوص انتخاب داور ها داشته باشد و از داوران لیگ برتری در این مسابقات استفاده کند تا حقی ضایع نشود، نه داوران تستی.

*تلاش های کادرفنی ام ستودنی است

به داشتن چنین دوستانی در کادرفنی و همچنین بازیکنان توانمند در بادران افتخار می کنم و در روزی که ما فقط دو جلسه تمرین در چمن مصنوعی داشتیم، از جان و دل مایه گذاشتند تا تیم به نتیجه برسد و امیدوارم شرایط جووی نیز بهبود یابد تا ما به اهدافمان در زمین چمن طبیعی برسیم.

*مدیرانی همچون دکتر قربانی و خانم موسوی در ایران کم است

جادارد از دکتر قربانی و خانم موسوی، مالک و مدیرعامل باشگاه بادران بابت زحمات شبانه روزی شان تشکر کنم و من و کادرفنی و بازیکنانم هرچه در توان داریم خواهیم گذاشت تا تیم را به هدفش برسانیم و امیدوارم در پایان فصل، آنها را روسفید کنیم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9oe9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسف زاده: آرامش مجموعه عامل موفقیت اکنون ملوان است
کاپیتان ملوان مطرح کرد؛