تاریخ انتشار: 1396/05/13 16:40
کد خبر: 191204

تصمیمات میلی فدراسیون اصفهانی ها/ سپاهانی ها را باید بخشید همیشه!

تصمیمات میلی فدراسیون اصفهانی ها/ سپاهانی ها را باید بخشید همیشه!

بخشش دو جلسه از محرومیت 3 جلسه ای ساسان انصاری اعتراضات زیادی را در پی داشته است و آخرین تیمی که به این تصمیم کمیته انضباطی اعتراض کرده پدیده مشهد است که امشب مقابل سپاهان و ساسان انصاری بازی دارد.

امروز رضا شاه‌منصوری مدیر حقوقی باشگاه پدیده درباره بخشیده شدن انصاری گفت: «تعلیق این حکم کمی غیرقابل پیش‌بینی بود و به نوعی اصول حتمیت و قطعیت و تساوی تنبیهات برای همه را زیر سوال برده است. امیدوارم رایی که صادر می‌شود برای همه بازیکنان، همه تیم‌ها و تمامی باشگاه‌ها یکسان باشد، در فصل گذشته دربازی با سایپا محسن یوسفی به دلیل درگیری لفظی با همتیمی خود، از زمین بازی اخراج شد و کمیته انضباطی این بازیکن را سه جلسه محروم کرد. باشگاه پدیده در سال گذشته تمام تلاش خود را انجام داد تا این بازیکن بخشیده شود ولی چنین موضوعی رخ نداد و این بازیکن سه جلسه محرومیت خود را طی کرد.»

هنوز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این اعتراضات واکنشی نشان نداده است اما معترضان به بخشیده شدن محرومیت انصاری این تصمیم را به اصفهانی بودن تیم او و مسئولان فدراسیون مرتبط می‌دانند و برای اثبات ادعای خود، برخورد فدراسیون را با اتفاقات مشابه مقایسه می کنند. چند سال پیش پیام صادقیان به دلیل مشابه چند ماه از فوتبال محروم شد و هنوز هم نتوانسته به سطح اول فوتبال ایران برگردد اما ساسان انصاری بعد از تحمل تنها یک جلسه از محرومیت 3 جلسه‌ای خود که آن را هم در فولاد خوزستان تحمل کرد، بخشیده شده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rljq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان خارجی در راه پیکان / مجوز موقت برای ثبت قرارداد سرخابی ها/ سکوت در بازار نقل و انتقالات