تاریخ انتشار: 1397/11/17 21:09
کد خبر: 110976

مجتبی حسینی: متوجه درگیری پایان بازی نشدم/ نود ارومیه نیمه دوم افت کرد

سرمربی جوان و موفق گل ریحان البرز، چهارمین پیروزی پیاپی خود روی نیمکت این تیم را جشن گرفت.
مجتبی حسینی: متوجه درگیری پایان بازی نشدم/ نود ارومیه نیمه دوم افت کرد

مجتبی حسینی در پایان بازی با نود ارومیه مقابل خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات شان شد. او در ابتدا گفت: «در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و در همان نیمه هم به گل رسیدیم. البته موقعیت هایی را هم ساختیم که گل نشد. در نیمه دوم بازی نیز خلق موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. از دقیقه 75 و 80 به بعد، تلاش کردیم بازی را ببندیم و همین برنامه اجرا شد تا 3 امتیاز را به دست بیاوریم.»

این مربی جوان و موفق ادامه داد: «باید از بازیکنانم تشکر کنم چون در این زمین سنگین که توان و قدرت بالایی می خواست، با تمام وجودشان بازی کردند و توانستند  یک پیروزی دیگر را رقم بزنند. برد شیرینی برای ما بود و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.»

حسینی در خصوص عملکرد نود ارومیه نیز گفت: «آنها تیم جوانی دارند و چیزی برای از دست دادن، نمی بینند. بازیکنان این تیم آمده بودند تا خودشان را نشان بدهند. نیمه اول مقابل ما خیلی خوب کار کردند اما در نیمه دوم، به نظرم تیم شان افت کرد و ما برنده بازی شدیم.»

او در خصوص رقم خوردن چهارمین برد پیاپی افزود: «ما بازی به بازی جلو می رویم. این اتفاق، لطف خدا، همت بچه ها و حمایت مدیرعامل مان بوده تا بتوانیم شرایط مان را بهبود ببخشیم. البته چاره ای هم نداریم. اگر بخواهیم صعود کنیم و بالای جدول بمانیم، باید بردهای متوالی داشته باشیم. بچه ها زحمت می کشند و با این بردهای شیرین نیز، ماحصل تلاش شان را می گیرند. چیزی که می تواند در راه رسیدن به اهدافی که داریم به ما کمک کند، حفظ اتحاد و همبستگی بین باشگاه و بازیکنان است که باید ادامه داشته باشد.»

او همچنین در خصوص درگیری های آخری بازی که توسط سرپرست نود ارومیه ایجاد شد، گفت: «من متوجه نشدم که چه اتفاقی رخ داده است. وقتی داور سوت را زد، برای پوشیدن کاپشنم به سمت نیمکت رفتم و وقتی برگشتم، دیدم اطراف زمین شلوغ شده است. وقتی از بازیکنانم پرسیدم، به من گفتند سرپرست تیم حریف به دنبال ایجاد درگیری بود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39owew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار گل ریحان البرز و نود ارومیه
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛