تاریخ انتشار: 1397/11/16 22:41
کد خبر: 111084

پیش بازی گل ریحان - نود ارومیه؛ مربیان جوان به هم رسیدند/ مشخص شدن عیار لیگ یک در کرج!

چهارشنبه ساعت ۱۴ ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج برای دومین هفته متوالی میزبان یک رقابت حساس خواهد بود.
پیش بازی گل ریحان - نود ارومیه؛ مربیان جوان به هم رسیدند/ مشخص شدن عیار لیگ یک در کرج!

رقابتی که بقول فوتبالی ها برای نماینده البرز ۶ امتیازی بوده و آن ها باید بر تک تک دقایق بازی برنامه خاص خود را داشته باشند.

گل ریحان با تکیه بر بازیکنان جوان و با انگیزه خود توانسته برای تیم های مدعی لیگ یک به حریف قدرتمندی تبدیل شود و با پشت سر گذاشتن مس کرمان در هفته بیست و یکم جایگاه خود را تا رتبه چهارم جدول ارتقا بخشید.

شاگردان مجتبی حسینی که تنها یک امتیاز با شاهین بوشهر و سرخپوشان پاکدشت فاصله دارند در انتظار کوچکترین لغزش از سوی هر یک از این دو تیم هستند تا بتوانند خود را به گل گهر سیرجان که جدی ترین مدعی صعود به لیگ برتر است نزدیک کنند.

گل ریحان که این روزها بیش از پیش مورد حمایت مردم و رسانه های البرزی قرار گرفته نمی خواهد به این سادگی امتیازات خانگی را از دست دهد و حسینی در راس کادرفنی این تیم بخوبی نسبت به این موضوع آگاه است.

مجتبی حسینی هفته گذشته در کنفرانس خبری پس از دیدار با مس، انگیزه بازیکنان را مهم ترین سرمایه دانسته بود و از تشنگی این تیم برای موفقیت و صعود به لیگ برتر سخن می گفت.

اما در آن سوی میدان نماینده ارومیه در حالی به مصاف گل ریحان می رود که علیرغم جایگاه نهم در جدول اما همواره در قالب تیمی قابل احترام برابر حریفان ظاهر شده است.

هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور برای شاگردان بیاتلو تبدیل به هفته ای خاطره انگیز شد چرا که توانستند با ۴ گل مقابل شهرداری تبریز به برتری برسند و رتبه خود را در جدول تک رقمی کنند.

بدون شک ارومیه ای ها در غرور پیروزی هفته گذشته به سر نمی برند و می دانند از آن نقطه که آن ها لیگ را نگاه می کنند تا رتبه سیزدهم تنها ۳ امتیاز فاصله است و رقبای نود در انتظار از دادن امتیاز از سوی آن ها هستند تا خود را از نیمه پایین جدول نجات دهند.

نود ارومیه در حالی در هفته جاری به مصاف گل ریحان البرز می رود که این تیم از آمادگی خاصی برخوردار است اما شاگردان بیاتلو هم نشان داده اند که از بازی برابر تیم های مدعی واهمه ندارند.

نود ارومیه هفته گذشته را در حالی به پایان رساند که وحید بیاتلو به سرمربی، عرفان پورافراز و یامین فلاح را در لیست “ترین” های هفته لیگ یک معرفی کرد.

مرتضی منصوریان قضاوت این دیدار حساس را بر عهده خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l87e6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت یحیی بهاری از حیدر جعفری در مراجع قضائی

پرگل‌ترین برد تاریخ نود ارومیه در لیگ یک؛ این به اون در!
پرده دیگری از برد تاریخی نود ارومیه در دربی آذربایجان؛