تاریخ انتشار: 1398/08/10 00:35
کد خبر: 82376

نام لیونل مسی در لیست تیم ملی آژانتین دیده شد

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، فهرست تیمش برای دو دیدار دوستانه پیش رو مقابل برزیل و اروگوئه را اعلام کرد که در آن نام لیونل مسی، ستاره بارسا، هم دیده می شود.
نام لیونل مسی در لیست تیم ملی آژانتین دیده شد

مسی آخرین بار در دیدار رده بندی رقابت های کوپا آمه‌ریکا مقابل شیلی به میدان رفت و به دلیل درگیری با گری مدل، از بازی اخراج شد.

در پایان دیدار هم مسی با حمله به مقامات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، آنها را متهم کرد که مایل بودند برزیل در رقابت های امسال کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برسد. به همین دلیل، کنمبول هم مسی را برای سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

به این ترتیب، ستاره بارسا دیدارهای دوستانه اخیر تیمش را از دست داد اما اکنون اسکالونی او را برای دیدارهای دوستانه پیش رو مقابل برزیل و اروگوئه دعوت کرد. دیدار مقابل برزیل در ریاض، پایتخت عربستان، برگزار خواهد شد.

اما غایبان سرشناس فهرست جدید آلبی سلسته، آنخل دی ماریا و مائورو ایکاردی، ستاره های پاری سن ژرمن، هستند که علی رغم نمایش های درخشان اخیر، در این فهرست قرار نگرفتند.

 

فهرست کامل آرژانتین برای دیدارهای پیش رو:

 

دروازه بان ها: آگوستین مارچسین، خوان موسو، امیلیانو مارتینس، استبان آندرادا

مدافعان: خوان فویت، رنزو ساراویا، نیکلاس اوتامندی، جرمن پتزیا، والتر کانه‌من، مارکوس روخو، نئوئن پرز، نیکلاس تالیافیکو

هافبک ها: گیدو رودریگس، جیووانی لوسلسو، لئاندرو پاردس، نیکلاس دومینگس، رودریگو دی پل، مارکوس آکونا، روبرتو پریرا، لوکاس اوکامپوس

مهاجمان: لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، نیکلاس گونسالس، لوکاس آلاریو، لائوتارو  مارتینس، پائولو دیبالا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nywo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین تصمیم برای مسی/به تیم ملی نیاید!