تاریخ انتشار: 1396/10/22 18:09
کد خبر: 165076

هدیه شیرین ستاره پرسپولیس به هواداران

بهترین گلزن لیگ برتر در روزی که چند فرصت مناسبت گلزنی را از دست داده بود توانست با یک گل حساس در دقیقه نود سه امتیاز شیرین را برای تیمش به دست بیاورد.
هدیه شیرین ستاره پرسپولیس به هواداران

علی علیپور با گلی که برابر سیاه جامگان به ثمررساند دوازده گله شد و فاصله اش را با رقبانش در کورس آقای گلی افزایش داد. علیپور در بازی امروز برابر سیاه جامگان یکی دو موقعیت خوب را در نیمه اول و دوم از دست داد اما سرانجام در دقیقه 90 توپی که نعمتی در کنار خط کرنر از مدافع سیاه جامگان دزدید را وحید امیری با دقت بالایی روی شش قدم ارسال کرد و علیپور دروازه خالی را با یک ضربه محکم به طاق دروزاه سیاه جامگان کوبید. دوازدهمین گل علی علیپور در این فصل از رقابت های یک سه امتیازی بود. او دوبار دیگر در این فصل برای پرسپولیس گل های سه امتیازی به ثمررسانده بود. علیپور در برابر سپیدرود و استقلال تهران نیز دوبار با تک گلهایش سه امتیاز را برای پرسپولیس به دست آورده بود و این سومین بار بود که او گل سه امتیازی برای تیمش به ثمررساند.

مهاجم شماره هفتاد پرسپولیس در این فصل مقابل تیم های تراکتور،سپیدرود، ذوب آهن، سایپا،استقلال تهران، استقلال خوزستان(2گل)، صنعت نفت آبادان(2گل)، سپاهان ، گسترش فولاد و سیاه جامگان موفق به گلزنی شده و اکنون با دوازده گل آقای گل رقابت های لیگ برتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mjv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبلیغات برانکو آیا تاثیری در این قضیه دارد یا نه؟!