تاریخ انتشار: 1395/11/08 17:54
کد خبر: 233128

نارضایتی سرمربی سرخپوشان از دست این مهاجم جوان

منابع اسکای مدعی شده‎اند ژوزه مورینیو از آنتونی مارسیال ناراضی است و این باعث شده آینده وی در این باشگاه، در هاله‎ای از ابهام قرار گیرد.
نارضایتی سرمربی سرخپوشان از دست این مهاجم جوان

به گزارش فرتاک ورزشی، مارسیال ۲۱ ساله در ۲ بازی اخیر تیمش، از لیست ۱۸ نفره خط خورده و ژوزه مورینیو نیز تاکید کرده است که گزینه‌های زیادی در پست‌ گوش چپ و راست دارد و نمی‌تواند دائما به مارسیال فرصت بدهد، درحالی که وی از آن‌ها استفاده نمی‌کند. حالا اسکای طی گزارشی، از نارضایتی مورینیو از این بازیکن فرانسوی خبر داده است که باعث شده آینده وی در این باشگاه، بیش از پیش در معرض شک و تردید قرار گیرد. 

هرچند که گفته شده است این بازیکن از حضور در اولدترافورد خوشحال است و به دنبال انتقال به تیمی دیگر نیست، تقویت تیم در تابستان آتی در پست‌های هجومی، باعث خواهد شد سوالاتی جدی در مورد آینده این بازیکن به وجود بیاید. این درحالی است که خود مارسیال نیز از انتقادات علنی مورینیو پس از نمایش ضعیف وی مقابل لیورپول، ناراحت است.

 این بازیکن در تابستان ۲۰۱۵، با مبلغ اولیه ۳۶ میلیون پوند، به گران‌ترین نوجوان دنیا تبدیل شد و فصل پیش توانست بهترین گلزن شیاطین سرخ لقب بگیرد. اما در فصل جاری، نتوانسته فرم خوب گذشته خود را تکرار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39eqae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباسیان:امیدوارم پدیده طلسم را بشکند