تاریخ انتشار: 1395/11/15 16:36
کد خبر: 231628

تراکتورسازی به رتبه پنجم می رود؟+عگی

تراکتورسازان خوشحال از عقد قرارداد با شهباز زاده اما به یکباره خبر رسید این باشگاه توانایی عقدقرارداد با سجاد را ندارد زیرا به اخطارهای فیفا بی توجهی کرده و حالا از نقل وانتقالات زمستانی محروم است.
تراکتورسازی به رتبه پنجم می رود؟+عگی

به گزارش فرتاک ورزشی، تراکتوری ها نیز پرونده های سنگینی در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا دارند و از این رو، همیشه خطر تنبیه انضباطی فیفا را حس می کردند تا اینکه بالاخره در آخرین ساعات روز پنجشنبه، این تنبیه علنی شد و باشگاه تراکتورسازی را از نقل و انتقالات محروم کرد.

با این حال هنوز بخش زیادی از این موضوع پنهان مانده است و مشخص نشده بالاخره تکلیف این باشگاه چه می شود اما شایعه عجیبی در شهر و میان فوتبالی ها پیچیده که جالب توجه به نظر می رسد.

برخی می گویند به خاطر بسته شدن پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی، آنها نمی توانستند هیچ بازیکنی جذب کنند وازاین رو، جذب امید عالیشاه، احمد نورالهی و هاشم بیک زاده نیز کاملا غیرقانونی است. اگر این طور باشد و آنها بازیکن غیرقانونی بازی داده باشند، باید 4 دیدار اخیرشان در نیم فصل دوم و هفته های شانزدهم تا نوزدهم برابر استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، پیکان و ماشین سازی تبریز 3 بر صفر به سود حریفان شود!

این شایعات صحت یابد، تراکتورسازی به دردسرهای بزرگ تری می افتد. البته هنوز هیچ قانونی در این مورد گفته نشده و اهالی فوتبال منتظر اعلام نظر مسئولان فدراسیون فوتبال هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39epg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسر احتمالی 8 امتیاز از تراکتور و سقوط به رده پنجم