تاریخ انتشار: 1395/12/22 23:22
مدیر مجموعه ورزشی آزادی:
کد خبر: 223404

مخالفتی با اجرای طرح موزائیکی در بازی استقلال و لوکوموتیو نداریم

مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد، این مجموعه مخالفتی با اجرای طرح موزائیکی در بازی استقلال ایران و لکوموتیو ازبکستان ندارد.

سید حسن طباطبایی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ایران مخالفتی با اجرای طرح موزائیکی در بازی استقلال ایران و لوکوموتیو ازبکستان ندارد. این بازی یک دیدار ملی است و وظیفه خود می‌دانیم که تمامی ظرفیت‌ها و امکانات  موجود در ورزشگاه آزادی را برای استقلال و نمایندگان فوتبال کشورمان بسیج کنیم.

وی افزود: البته تا به این لحظه نماینده‌ای از سوی باشگاه استقلال تهران برای پیگیری موضوع معرفی نشده ولی جای نگرانی نیست و احتمالا این کار فردا انجام می‌شود.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: حدود یک ماه قبل و پس از بازی تیم‌های استقلال و السد قطر در مکاتبه با مدیران استقلال از مشکلات به وجود آمده در ورزشگاه پس از اجرای طرح موزائیکی تماشاگران گفتیم. دقایقی بعد از پایان بازی و ترک ورزشگاه توسط تماشاگران، با زباله‌های به جا مانده در آزادی، وزرشگاه چهره بسیار زشتی به خود گرفته بود. خواهش ما از تماشاگران فهیم استقلال آن است که بعد از بازی با لوکوموتیو و پس از اجرای طرح موزائیکی، موارد بهداشتی را رعایت کنند تا کارگران زحمت‌کش مجموعه مجبور نشوند برای تمیز کردن ورزشگاه تا پاسی از شب رنج و سختی را تحمل کنند.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و لوکوموتیو ازبکستان فردا (دوشنبه) ۲۳ اسفندماه، ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39egqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبداللهی: استقلال فصل آینده برای قهرمانی می‌آید/ هواداران بیایند تا لوکوموتیو را شکست دهیم