تاریخ انتشار: 1397/07/14 14:46
کد خبر: 127404

مردودی ها به پرسپولیس بازمیگردند؟!

خبر بازگشت رامین رضاییان، مهدی طارمی و حتی محسن مسلمان از دل فضای مجازی و غیر رسمی سر برآورد. فضایی که دیگر باید آن را جدی گرفت و قبول کرد که در مواردی کاملا هدایت شده و سیستماتیک بر روی یک خبر مانور می دهد.
مردودی ها به پرسپولیس بازمیگردند؟!

 بازگشت طارمی، رضاییان و مسلمان نیز بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و البته با بازخوردهای متفاوتی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده است. با این حال نظر نهایی در مورد این دو را برانکو ایوانکوویچی خواهد داد که این روزها «رئیس تر» از همیشه، نظرش را در باشگاه اعمال می کند. برانکو قبلا مخالف بازگشت رضاییان از ترکیه به تیمش بود اما در شرایطی که هنوز مربی قهرمان لیگ لقب نگرفته بود بنا به شرایط به بازگشت این بازیکن رضایت داد و البته در اولین فرصت مناسب حکم اخراج این بازیکن را امضا کرد. موضع برانکو اما در مورد طارمی همواره نرم تر بوده و این مربی حساسیتی که به نام رضاییان دارد را بر روی نام طارمی ندارد. برانکو یک بار در مورد بازیکنانی همچون رضاییان و پیام صادقیان به وضوح از قدم برداشتن دائمی آنها بر مرز حاشیه گفت اما در مورد طارمی هیچگاه از لفظ حاشیه ساز استفاده نکرده است. بنابراین اگر در بین این دو بازیکن یکی شانس بیشتری برای بازگشت داشته باشد آن هم طارمی است. مشکل اصلی طارمی، مخالفت بخشی از هواداران پرسپولیس با بازگشت اوست. طارمی به عنوان عامل اصلی محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شناخته می شود و مصاحبه او در برنامه نود نیز باعث شد تا جبهه گیری های علیه او بیشتر از قبل شود. در مورد مسلمان نیز اختلاف او و برانکو تازه تر از آن است که بتوان آن را به فراموشی سپرد و این بازیکن از نگاه برانکو کاملا مردود شده است.

پرسپولیس با توجه به جذب سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری در نیم فصل، جای خالی برای جذب بازیکن جدید ندارد و جذب طارمی، رضاییان و مسلمان منوط به جدا شدن بازیکنان این تیم است. اتفاقی که به نظر بعید است که از سوی برانکو صورت پذیرد چرا که مجموعه فعلی بازیکنان این تیم وفادارانه پای برانکو و تیم ایستاده اند و این بازیکنان گلچین شده بازیکنانی هستند که در چند فصل حضور برانکو در تیم حضور داشته اند. جای پای برانکو آن قدر در تیم و باشگاه محکم شده که دیگر هیچ سفارشی نتواند او را مجاب به کاری برخلاف میلش کند. او در تصمیم گیری هایش نشان داده که تیم را بر بازیکن ترجیح می دهد. تیم او در حال حاضر یک نوع همبستگی و اتحاد عجیبی را بین تمام بازیکنانش تجربه می کند و حضور یکی دو بازیکن پر سر و صدا و مسئله دار چه بسا منجر به خدشه دار شدن این اتحاد و همدلی شود. رضاییان و مسلمان قبلا از نگاه برانکو مردود شده اند و بنابراین اعتماد دوباره به آنها از سوی سرمربی قرمزها تقریبا محال است و طارمی هم که بدون درگیری با برانکو از تیم جدا شده مقبولیت زیادی در بین هواداران ندارد. بنابراین بازگشت مردودی ها به پرسپولیس تقریبا غیرممکن به نظر می رسد؛ حداقل تا زمانی که برانکو رییس قرمزهاست.

مدت هاست که دیگر بازیکنان پرسپولیس سوژه ای حاشیه ای به دست رسانه ها نداده اند. این پرسپولیس بی سر و صدا را مقایسه کنید با پرسپولیس فصل قبل و قبل ترش. پرسپولیسی که حتی با وجود حضور مربی سختگیری چون برانکو هر از گاهی سوژه ای حاشیه ای از عملکرد بازیکنانش در بیرون یا داخل زمین به دست رسانه ها می داد. کدام مربی حاضر است این آرامش را با جنجال ها و حاشیه های محتمل ناشی از حضور چند بازیکن پر سر و صدا عوض کند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dn7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای شماره یک در مسیر مسلمان و رضاییان