تاریخ انتشار: 1398/01/12 16:51
کد خبر: 104928

امضای قرارداد جدید با توخل اتفاق خوبی است

مارکینیوس، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن می‌گوید در این باشگاه فرانسوی همه از توماس توخل، سرمربی آلمانی تیم راضی هستند و کسی به فکر جانشینی او نیست.

درحالیکه گفته می‌شود با وجود ناکامی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، مدیران ارشد این باشگاه قصد دارند قرارداد توماس توخل، سرمربی آلمانی PSG را به زودی تمدید کنند، مارکینیوس، مدافع برزیلی PSG به دفاع از توخل برخاسته و می‌گوید در این باشگاه همه از توماس توخل راضی هستند و هیچکس به جانشینی او حتی فکر هم نمی‌کند.

مارکینیوس در گفتگو با نشریه فرانسوی لوپاریزین در این باره گفت:" امضای قرارداد جدید با توخل اتفاق خوبی است. او در این باشگاه کارهای مثبت زیادی کرده. در PSG همه از توماس توخل راضی هستند".

مدافع برزیلی PSG در ادامه گفت:" من این را به نمایندگی از کل تیم می‌گویم. توخل سرمربی خیلی باهوشی است و در رختکن پاری سن ژرمن جو خیلی مثبتی بوجود آورده".

مارکینیوس در ادامه صحبت‌هایش با لوپاریزین گفت:" ما امسال با توماس توخل کارهای مهمی انجام داده‌ایم. امیدوارم با ماندگار شدن او بتوانیم از ثبات در تیم استفاده ببریم تا او بتواند فلسفه‌اش را سالها در این باشگاه پیاده کند. ما می‌خواهیم با توخل موفقیت‌های بزرگی بدست بیاوریم".

مدافع برزیلی در ادامه این مصاحبه گفت:" هدف ما در هر فصل فتح جامهای قهرمانی است. چون پیروزی و قهرمانی است که هواداران را خوشحال می‌کند و ما و خانواده‌هایمان هم در کنار هواداران از موفقیت باشگاه غرق شادی می‌شویم و لذت می‌بریم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bv7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت نیمار به میادین مشخص شد