تاریخ انتشار: 1398/06/25 20:10
کد خبر: 87828

بازداشت 12 هوادار تیفوسی یوونتوس؛ اتهام: باج گیری!

پلیس بعد از جست و جویی گسترده، چند هوادار یوونتوس را بازداشت کرده است.
بازداشت 12 هوادار تیفوسی یوونتوس؛ اتهام: باج گیری!

 و به نقل از BBC، پلیس در ایتالیا اعلام کرده که 12 هوادار اولترای یوونتوس را به دلیل اتهاماتی نظیر اخاذی و باج گیری بازداشت نموده است.

بازرسان حاضر در تورین در توضیحاتی آورده اند که این گروه از هواداران، مسئولان برگزاری مسابقات را تهدید کرده اند که در صورت عدم فروش بلیت های ارزان قیمت بیش از سقف مجاز به آن ها، در ورزشگاه اقدام به سردادن شعارهای نژادپرستانه خواهند کرد. به این ترتیب آن ها با تهدید، سعی در سود بردن بیشتر از این جریان بلیت فروشی داشته اند.

پولشویی و خشونت، دیگر اتهامات وارده به این طرفداران است. این بازداشت ها به دنبال یک سال جست و جو و تحقیق بر روی گروه های جنایی صورت گرفته و در این مدت نسبتا کوتاه، 39 مورد از این گروه ها تحت بررسی قرار گرفته اند.

به نقل از آنسا، پلیس اعلام کرده که این گروه ها در بخش اولتراهای ورزشگاه آلیانز تورین نفوذ کرده اند و رهبران گروه های تیفوسی نظیر Drughi   Tradizione، Viking و Nucleo 1985 برخی از بازداشت شدگان هستند.

دو سال قبل باشگاه یوونتوس به جرم فروش بلیت به اولتراها به جریمه نقدی و انجام بازی در شرایطی که بخشی از سکوها غیر قابل استقاده است، محکوم شد.

در سپتامبر 2017، آندره‌آ آنیلی رئیس بیانکونری به دلیل نقش خود در بلیت فروشی به گروه های هواداری مرتبط با شبکه های مافیا یک سال محروم شد اما این محرومیت در دسامبر همان سال لغو گردید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396omx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار