تاریخ انتشار: 1396/02/16 23:50
کد خبر: 212449

مدافع پرسپولیس و استقلالی که در هیچ کدام جایی ندارد!

حسین کنعانی‌زادگان از جنجالی‌ترین بازیکنان لیگ شانزدهم بود که برخلاف سر و صدای زیادی که قبل از شروع بازی‌ها و در هفته‌های ابتدایی به وجود آورد، نتوانست چندان دوامی در سطح اول فوتبال داشته باشد و خیلی زود با مصدومیت جایگاه خود را در استقلال از دست داد.

 

 بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت که بعد از بازگشت از سربازی با پرسپولیس به توافق نرسید، در گردشی عجیب به استقلال منصوریان پیوست؛ اما در همان هفته‌های ابتدایی آنقدر پراشتباه و ضعیف ظاهر شد که مصدومیتش را کسی در استقلال جدی نگرفت و بعد از مصدومیت خیلی زود با فسخ توافقی قرارداد از صفحه اول رسانه‌ها هم کنار گذاشته شد.

 

کنعانی در صحبت‌های جدیدش گفته: «نمی‌خواهم اسم بیاورم اما از دو باشگاه پیشنهاد خوبی دارم. لیگ هم تازه به پایان رسیده و مطمئن باشید فصل آینده برای من با امسال متفاوت خواهد بود و بعضی‌ها متوجه رفتارهای اشتباه خود می‌شوند.» حرف‌هایی که نشان می‌دهد هنوز ناراحت است از برخوردهایی که با او در استقلال شده؛ اما او باید ریشه این برخوردها را در رفتارهای ابتدای فصل خود پیدا کند. این روزها کنعانی تمرینات شخصی را ادامه می‌دهد و صحبت‌هایش مشخص است که از استقلالی‌ها دلخوری‌هایی دارد. حالا که او نه در پرسپولیس و نه در استقلال هواخواهی ندارد، بهتر است به جای پیدا کردن مقصر و اثبات توانایی‌هایش، کمی به گذشته‌ فکر کند و تصمیم‌هایی که احساسی گرفت و اساس فکری‌ای پشت آن‌ها نبود، تا امروز از این سو رانده و از آن سو مانده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lkne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ اشتباهی که ستاره استقلال مرتکب شد