تاریخ انتشار: 1396/01/19 09:51
کد خبر: 218601

بازیکنی که می خواهد سرخیو راموس پرسپولیس باشد

بازیکنی که می خواهد سرخیو راموس پرسپولیس باشد
در پرسپولیس همه می دانند محمد انصاری شیفته نفوذ و اضافه شدن به تیم در فاز تهاجمی است. اما از آنجایی که او یک مدافع است از نظر اصولی نمی تواند چنین تصمیمی به صورت معمول در دستور کار قرار دهد به خصوص که دیگر مدافع کناری پرسپولیس نیست و این فصل به عنوان مدافع مرکزی برای سرخپوشان به میدان رفته است.
محمد انصاری به عنوان یک مدافع خودش را در فوتبال ما مطرح کرده اما به گفته هم تیمی هایش در پرسپولیس در ذات فوتبال او تمایل به حمله وجود دارد و انصاری به مانند مدافعان مطرحی همچون سرخیو راموس و جرارد پیکه ترجیح می دهد در برنامه های هجومی تیمش هم دخیل باشد.

انصاری در دیدار مقابل پیکان روی گل دوم پرسپولیس تاثیری ویژه ایفا کرده بود و پیش از اینکه توپ را به سامان نریمان جهان پاس دهد توپ را از مرکز خط دفاع به زمین پیکان و نریمان جهان رساند و حتی پس از آن نیز به همراه طارمی به سمت دروازه پیکان نزدیک شد که در نهایت نریمان جهان توپ را به طارمی رساند تا او گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

انصاری به دستیاران برانکو اعلام کرده در برنامه های هجومی پرسپولیس موفق عمل خواهد کرد و کافی است برانکو این مجوز را برای او صادر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lgx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه فوتبالی بازی کرد این بازیکن پرسپولیس