تاریخ انتشار: 1395/06/03 11:55
کد خبر: 265825

بازی تراکتور و پرسپولیس به تعویق می افتد؟

سازمان لیگ با تعویق بازی تراکتور با پرسپولیس مخالفت کرد.
بازی تراکتور و پرسپولیس به تعویق می افتد؟

 تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران روز 20 شهریور ماه در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می روند. یکی از مهمترین مشکلات این دو تیم حضور متعدد ملی پوشان شان در اردوی تیم ملی است.

 

بعد از بازی دوم تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در چین که قرار است شانزدهم شهریورماه برگزار شود سه بازیکن ملی پوش تراکتورسازی تا زمانی که به ایران برسند حداکثر می توانند یک یا دو جلسه با تیم خود تمرین کنند و همین مساله باعث می شود که حضورشان در بازی برابر پرسپولیس درهاله ای از ابهام قرار گیرند. البته سرخپوشان تهرانی بیشتر درگیر این مساله هستند چراکه شش ملی پوش در اردوی تیم ملی دارند.

 

مسئولین باشگاه تراکتورسازی از سازمان لیگ درخواست کردند تا بازی شان مقابل پرسپولیس به تعویق بیفتد اما این درخواست با مخالفت سازمان لیگ همراه شد. ایوب ذوالفقاری  ضمن تایید این خبر اظهار داشت: ما از سازمان لیگ خواستیم تا زمان بازی مان با پرسپولیس تغییر کند اما آنها اعلام کردند پرسپولیس هم چنین مشکلی دارد و تغییر در برنامه سازمان لیگ در این مسابقه مقدور نیست. با این حال باید زمان بگذرد تا ببینیم شاید نظر دوستان تغییر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gjxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم تراکتورسازی به دیدار با پرسپولیس می رسد