تاریخ انتشار: 1395/11/17 12:58
کد خبر: 231293

استقلال از همنامش شاکی است!

سرور جپاروف در حال حاضر با سپاهان تمرین می کند و بازیکن این تیم است ولی همچنان محل مناقشه دو تیم استقلالی لیگ هم هست.
استقلال از همنامش شاکی است!

به گزارش فرتاک ورزشی، بازیکنی که با قراردادی 1/5 ساله به استقلال پیوست و وقتی آبی ها از نقل و انتقالات محروم شدند، قرار شد راهی اهواز شود و پیراهن استقلال خوزستان را به تن کند ولی درنهایت به اصفهان رفت و باعث قهر ویسی هم شد. سیروس پورموسوی از استقلالی ها شاکی است: «افتخاری به ما گفت 60 هزار دلار قیمت جپاروف است و ما سپس دیدیم که با سپاهان قرارداد بسته است. آنها مهلت ندادند ما به این پیشنهاد حتی فکر کنیم و از دست آنها ناراحت هستم. ما نماینده ایران در آسیا هستیم و نیاز به این بازیکن داشتیم».

اما اصل قصه این است که استقلال جپاروف را به استقلال خوزستان نداد چون اولا این بازیکن آزاد بود و خودش، تیم بعدی اش را انتخاب می کرد و ثانیا استقلالی ها بابت عدم صدور رضایتنامه رحیم زهیوی از همنام اهوازی هنوز دلگیر هستند.

رحیم زهیوی 16 دی ماه 1395 با الشحانیه قرارداد بست که به تاریخ میلادی می شود 5 ژانویه یعنی یک روز بعد از رسمی شدن محرومیت استقلال از نقل و انتقالات. اما او چه روزی با استقلال توافق کرد؛ 8 دی ماه. او ساعت 20 چهارشنبه با افتخاری و خرمگاه توافق کرد و شنبه (10 دی) به اهواز رفت تا رضایتنامه اش را بگیرد ولی مسئولان استقلال خوزستان این کار را نکردند.

استقلالی ها معتقدند اگر همنام اهوازی برای صدور رضایتنامه زهیوی، سنگ اندازی نمی کرد او قبل از 15 دی ماه برابر 4 ژانویه قراردادش را می بست و مشمول محرومیت آبی ها از نقل و انتقالات نمی شد و می توانست برای این تیم بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvwbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


السد و ژاوی فردا در تهران+عکس