تاریخ انتشار: 1396/05/08 18:10
کد خبر: 192321

برانکو: بازی سختی در مقابل تراکتور پیش رو داریم/ سیدجلال در هر شرایطی برای تیم مهم است

برانکو بعد از تمرین امروز عصر پرسپولیس در برابر خبرنگاران قرار گرفت.
برانکو: بازی سختی در مقابل تراکتور پیش رو داریم/ سیدجلال در هر شرایطی برای تیم مهم است

در پایان تمرین امروز پرسپولیس در ورزشگاه شهیدکاظمی، برانکو ایوانکویچ در برابر خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به این سوال که شرایط خوبی تراکتور سازی برای مقابله با پرسپولیس ندارد، گفت: من قبول ندارم که تراکتورسازی شرایط خوبی ندارد چون یک مربی خوب مثل یحیی گل محمدی را بخدمت گرفته و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد.

برانکو در ادامه گفت: ابراهیمی خیلی خوبه و شریفی و نوری عالیه و کیانی و ایرانپوریان و ... خوب هستند. بازی تراکتور سازی را بااستقلال خوزستان هم دیدم و خوب بازی کردند ولی خب باختند و بازی ما با آنها سخت است و یک رقابت سنتی است.

وی افزود: سید جلال و علیپور را نداریم . سیدجلال در بیرون و تمرین برای ما مهم است و فصل گذشته هم برای خود ما خیلی مهم بود.

وی در برابر این پاسخ که الاهلی یک بزایکن 26 میلیون دلاری گرفته است و آیا پرسپولیس توان رقابت با آن را دارد یا نه، گفت: ما قبول داریم که تیم های عربی توان خرید بازیکنان گرانقیمت را هم دارند ولی ما نداریم ولی من به بازیکنانم ایمان دارم و انگیزه و میل آنها برای برد را نشان داده اند.

سرمربی کروات در برابر این سوال حاشیه ای که طارمی و مسلمان دارند تیم را بهم میریزند، گفت: شما خبرنگاران الان در تمرین بودید به نظر شما این اتفاق وجود دارد؟ من قرار نیست به حرف روزنامه ها تکیه کنم و من چیزی در این مورد نمیدانم و فقط میدانم که مردم بهترین قضاوت را خواهند داشت.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا بهترین مربی فصل انتهاب می شود یا نه، گفت: من تازه متوجه شده ام که این مراسم است و بین من و منصوریان و علی دایی یکی انتخاب خواهد شد.

برانکو در ادامه در خصوص این سوال که چرا بازی تدارکاتی این تیم برابر ایرانجوان بوشهر کنسل شد، گفت: این بازی از سوی آنها کنسل گردید و قرار کریم باقری هماهنگ کرده بود و آنها گویا نتونستند بازی کنند و ما هم کنسل کردیم و روز یکشنبه آینده یک بزای با تیم دسته دومی خرمشهر بازی خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbzzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو با پرسپولیس رکورد زد