تاریخ انتشار: 1396/03/20 12:33
کد خبر: 204821

دشان: خود لوریس هم متوجه اشتباه بزرگش شده است

اشتباه عجیب هوگو لوریس در دیدار فرانسه و سوئد باعث شکست تیمش در دیدار مهم انتخابی جام جهانی روسیه شد، اما سرمربی تیم او را سرزنش نمی‌کند.
دشان: خود لوریس هم متوجه اشتباه بزرگش شده است

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه بعد از اشتباه هوگو لوریس که منجر به شکست تیمش در دیداری حساس مقابل سوئد شد گفت: قرار نیست من لوریس را سرزنش کنم. او همیشه برای ما تعیین‌کننده بوده است.

وی افزود: در صحنه گل او ترجیح داد توپ را کنترل کند، اگر بعد از کنترلش توپ را دفع می‌کرد و دورتر می‌فرستاد هیچ خطری دروازه ما را تهدید نمی‌کرد. اما خودش هم می‌داند که اشتباه کرد. می‌داند اشتباهی داشت که باعث شد تیم ما ضربه بدی بخورد. او یک دروازه‌بان است و وقتی اشتباه کند، اشتباهش تاثیرگذارتر از یک بازیکن خواهد بود.

این سرمربی ادامه داد: او و کل تیم بدشانسی آوردند. همه بازیکنان ناراحت هستند، بیشتر از همه هم هوگو. باختن همیشه دردناک است، اگر این طور حاصل شود که بدتر هم خواهد بود. سناریو عجیبی است.

دشان خاطرنشان کرد: اگر برنده هم نمی‌شدیم، حداقل مستحق کسب تساوی بودیم. به هر حال هنوز ۴ بازی باقی مانده و ۱۲ امتیاز پیش رویمان است که باید برای کسب آن تلاش کنیم. تا زمان رسیدن به هدفمان دست از تلاش برنمی‌داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaral

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی مدافع بارسا از بازی‌های ملی