تاریخ انتشار: 1396/01/15 10:27
کد خبر: 219493

تصمیم برانکو درمورد رامین رضاییان اشتباه بود؟

تصمیم برانکو درمورد رامین رضاییان اشتباه بود؟

درخواست های پرسپولیسی ها از برانکو برای بخشش رضاییان نهایتا کارساز نشد تا جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان قطعی شود. اما آیا تصمیم برانکو درست بود؟

در این مورد در حال حاضر دو دیدگاه در بین هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس وجود دارد و عده ای حق را به برانکو می دهند و عده ای معتقدند که بهتر بود رضاییان بخشیده و به ترکیب پرسپولیس بازمی گشت:

تصمیم برانکو درست بود؛ حضور رامین حاشیه ها را بیشتر می کرد

درگیری در تمرین امارات، اولین باری نبود که رضاییان حاشیه سازی می کرد. این بازیکن تابستان گذشته بدون خبر، باشگاه پرسپولیس را به مقصد لیگ ترکیه ترک کرد و حتی حاضر نشد جواب تلفن های برانکو را بدهد. البته رضاییان خیلی زود از رفتن به ترکیه پشیمان شد و علی رغم تمایل برانکو برای بازگرداندن این بازیکن، با اصرار پرسپولیسی ها این مربی کروات هم رضایت داد که برانکو به ترکیب تیمش بازگردد. با این حال، این اتفاق باعث عبرت رضاییان نشد و این بازیکن تنها چند ماه بعد از آن اتفاقات جنجالی دوباره حاشیه ساز شد و در دوبی ابتدا با علیپور درگیری پیدا کرد و سپس جلوی برانکو ایستاد.

براساس دیدگاه گروه اول، با توجه به این اتفاقات اصلا بعید نبود که رامین رضاییان در صورت ماندن در پرسپولیس دوباره حاشیه ساز شود و بنابراین برانکو با اخراج این بازیکن بهترین تصمیم را گرفت. برانکو همچنین با چنین کاری باعث شد تا جلوی بازیکن سالاری در تیم پرسپولیس گرفته شود و بازیکنان دیگر این تیم با نگاه کردن به سرنوشت رضاییان، دیگر حتی به فکر حاشیه سازی و درگیری هم نخواهند افتاد.

تصمیم برانکو اشتباه بود؛ پرسپولیس تضعیف می شود

گروه دوم معتقدند که تصمیم برانکو اشتباه بود و نبود رامین رضاییان می تواند از نظر فنی از توانایی تیم پرسپولیس کم کند. این گروه معتقدند که تصمیم برانکو در مورد رضاییان بسیار سختگیرانه بود و این مربی کروات می توانست بهتر این ماجرا را مدیریت کند. شکست برابر نفت آبادان در هفته اخیر هم باعث شد تا انتقادات از برانکو افزایش یابد. برنامه پرسپولیس نه تنها قهرمانی در لیگ برتر بلکه قهرمانی در آسیا است و بر این اساس این تیم باید هر چه بیشتر خود را تقویت کند و به همین دلیل کنار گذاشتن رضاییان می تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود و به برنامه های این تیم در بلند مدت ضربه بزند. توانایی فنی رضاییان بر کسی پوشیده نیست و این بازیکن در جناح راست پرسپولیس چه به عنوان مدافع و چه به عنوان هافبک بارها و بارها در طول فصل گذشته و این فصل توانایی های خود را نشان داده است. گروه دوم معتقدند که برانکو با اخراج رضاییان نه تنها باعث کاهش حاشیه ها نشده بلکه باعث می شود تا حالا بر خود و تیمش فشار بیشتری تحمیل شود.

جواب به این سوال که کدام یک از دو طرف درست می گویند، مسئله ای است که تنها زمان جواب آن را خواهد داد و نتایجی که پرسپولیس تا پایان این فصل و در فصل بعد بدون رامین رضاییان خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8zqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست رضاییان برای دریافت رضایتنامه و پیوستن به لیگ قطر