تاریخ انتشار: 1396/02/24 10:51
کد خبر: 210921

2 شرط سخت استقلالی ها برای صدور رضایت نامه فرشید باقری

فرشید باقری گل پیروزی استقلال مقابل سپاهان را به ثمر رساند؛ بازیکنی که این فصل بیشتر روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود، در دو بازی دو گل سرنوشت‌ساز برای تیمش زد تا استقلالی‌ها نایب قهرمان لیگ برتر شوند.
2 شرط سخت استقلالی ها برای صدور رضایت نامه فرشید باقری

این اتفاق درحالی افتاده است که فرشید هنوز هم ساز جدایی را کوک کرده است. او می‌داند که با وجود امید ابراهیمی در میانه میدان جایی برایش نیست و در فصل آینده هم اتفاقات لیگ برتر شانزدهم را تجربه خواهد کرد.

این خبر به گوش منصوریان هم رسیده و سرمربی آبی‌ها بخوبی می‌داند که نمی‌تواند به زور بازیکنی را در تیمش نگه دارد. با این حال علی منصور دو شرط برای فرشید باقری گذاشته است که اگر این دو شرط را رعایت کند رضایت‌نامه او را صادر می‌کند؛ اول این‌که اگر رضایت‌نامه گرفت به تیم رقیب یعنی پرسپولیس نرود. سرخپوشان مدت‌هاست مذاکره با باقری را آغاز کرده‌اند. حتی در ابتدای لیگ شانزدهم هم این بازیکن در یک‌قدمی حضور در پرسپولیس قرار داشت، اما درنهایت سر از استقلال درآورد. نرفتن به تیم رقیب، نخستین شرط استقلال و علی منصور برای صدور رضایت‌نامه فرشید است.

دوم این‌که این بازیکن اگر می‌خواهد در لیگ برتر هفدهم در استقلال بازی نکند، باید 700 میلیون پول بدهد تا رضایت‌نامه‌اش صادر شود. در غیر این صورت او چاره‌ای نخواهد داشت و باید یک فصل دیگر هم در استقلال بماند، حتی اگر به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شود. هنوز باقری واکنشی به این اتفاق از خودش نشان نداده است، اما بدون شک در روزهای آینده در این مورد صحبت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x89kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در چه پست‌هایی بازیکن می‌خواهد؟/ اولویت فنی، نه رو کم کنی با رقبا